Potrivit prevederilor Ordinului nr. 2.701 din 30 decembrie 2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare şi consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului şi de urbanism, cu modificările și completările ulterioare,
ANUNŢĂM
demararea Etapei 2 - etapa elaborării propunerilor PUZ şi RLU aferent, de informare şi consultare a publicului cu privire la documentația: Construire locuințe colective cu funcțiuni mixte, spații comerciale și amenajări incintă
Initiator: SC DOVER HAMILTON SRL
Proiectant general: SC ATODIS SERV SRL
Amplasament: Str. Iancu Jianu nr. 1-5
CF 304632 Arad
Suprafața reglementată = 2700 conform CF
Documentația poate fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, camera 49, în perioada 18.01.2024 - 01.02.2024, în zilele lucrătoare, între orele 800– 1100;
Observațiile pot fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Arad, B-dul Revoluţiei, nr. 75, Serviciul Relații cu Publicul sau la adresa de email registratura@primariaarad.ro până la data de 01.02.2024.
Responsabilitatea informării şi consultării publicului revine Primăriei Municipiului Arad prin: Directia Arhitect - Şef, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, tel. 0257/281850, int. 229.
Data publicării anunțului: 18.01.2024
Etapa a II - a
RAPORTUL INFORMĂRII ŞI CONSULTĂRII PUBLICULUI - Etapa a 2-a – Consultarea asupra propunerilor preliminare