Potrivit prevederilor Ordinului nr. 2.701 din 30 decembrie 2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare şi consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului şi de urbanism, cu modificările și completările ulterioare,
ANUNŢĂM
demararea Etapei 2 - etapa elaborării propunerilor PUZ şi RLU aferent, de informare şi consultare a publicului cu privire la documentația:
PUD – Amplasare hală, cu păstrarea coeficienților de construibilitate stabiliți prin PUZ și RLU aprobat cu HCLMA 273/2022 și HCLMA 274/2022
Suprafața reglementată = 57343 mp, conform CF
Documentația poate fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, camera 49, în perioada 25.08.2023 - 08.09.2023, în zilele lucrătoare, între orele 8 00– 1100;
Observațiile pot fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Arad, B-dul Revoluţiei, nr. 75, Serviciul Relații cu Publicul sau la adresa de email registratura@primariaarad.ro până la data de 08.09.2023.
Responsabilitatea informării şi consultării publicului revine Primăriei Municipiului Arad prin: Direcția Arhitect - Şef, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, tel. 0257/281850, int. 229.
Data publicării: 25.08.2023
Etapa a II - a