|
||
|
![]() |
![]() |
|||||||
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
Comunicate, Anunţuri, Ştiri
![]() |
Aug 24, 2006 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad anunță că marți, 29 august 2006, începând cu ora 12, la Filarmonica de stat Arad, în prezența Primarului Municipiului Arad, ing. Gheorghe Falcă, va fi făcută public analiza dosarelor depuse pentru închirierea locuințelor construite prin ANL și va fi comunicată ierarhia rezultată conform punctajelor obținute de solicitanți (lista cu poziția fiecărui dosar). | |
Continuare (129 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Aug 18, 2006 |
![]() |
|
Primăria municipiului Arad, prin Direcția Venituri comunică tuturor contribuabililor persoane fizice și juridice de pe raza municipiului Arad că, începând cu data de 07.09.2006, în conformitate cu prevederile art. 109^2 din Ordonanța Guvernului României nr. 35 din 26.07.2006 pentru modificarea și completarea O.G. nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, „pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor, terenurilor și a mijloacelor de transport, contribuabilii trebuie să prezinte certificate de atestare fiscală prin care să se ateste achitarea tuturor obligațiilor fiscale locale datorate autorității administrației publice locale pe a cărei rază se află înregistrat fiscal bunul ce se înstrăinează. Actele prin care se înstrăinează clădiri, terenuri, respectiv mijloace de transport, cu încălcarea prevederilor prezentului alineat, sunt nule de drept”. | |
![]() |
|
![]() |
Aug 16, 2006 |
![]() |
|
Conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 448/2005 privind colectarea separată a deșeurilor de echipamente electrice și electronice (DEEE) de la gospodăriile particulare, Primăria Municipiului Arad, împreună cu operatorul de servicii publice de salubrizare S.C Polaris M Holding S.R.L, cu sediul în Arad str. M. Eminescu, nr.5 tel.fax: 0257/368677 aduce la cunoștință următoarele: | |
Continuare (1777 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Aug 16, 2006 |
![]() |
|
![]() |
Primarul Municipiului Arad, domnul Gheorghe Falcă, împreună cu reprezentanții RADM, ICIM, Companiei de Apă, Companiei de Transport Public, Polaris, TOP și Gospodăriei Comunale, însoțiți de inspectori din cadrul Direcției Tehnice a Primăriei Municipiului Arad au inspectat, astăzi, 15 august 2006, cartierul Alfa, unde au început lucrările în cadrul proiectului de reabilitare a rețelei stradale. |
Continuare (1236 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Aug 10, 2006 |
![]() |
|
![]() |
Pornind de la dorința de a identifica și satisface nevoile și așteptările cetățenilor, de a îmbunătăți calitatea serviciilor în raporturile cu cetățenii, unul dintre principalele obiective strategice ale actualei administrații municipale arădene a fost implementarea și certificarea Sistemului de Management al Calității conform Standardului ISO 9001:2000. |
Continuare (2276 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Iun 20, 2006 |
![]() |
|
![]() |
din 9 iunie 2006 cu privire la aprobarea criteriilor și metodologiei de repartizare și închiriere a locuințelor construite prin Agenția Națională pentru Locuințe. |
![]() |
|
![]() |
Mai 24, 2006 |
![]() |
|
Proiectul de Transport Urban in Municipiul Arad:
"Reabilitarea infrastructurii de tramvaie si rutiere" cu fonduri din imprumutul BERD. Precalificare licitatia pentru lucrari. Termen limita 5 iulie 2006. Click aici... pentru a consulta documentul:"Arad Urban transport Project Rehabilitation of the Tram Track and Streets" |
|
![]() |
|
![]() |
Apr 19, 2006 |
![]() |
|
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD ANUNȚĂ Decizia privind stabilirea procedurii de realizare a evaluării de mediu pentru "PUZ - Extindere Zona Industrială Vest" din municipiul Arad. Investiția va avea un potențial impact asupra mediului și este necesară efectuarea evaluării de impact asupra mediului. |
|
Continuare (258 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 06, 2006 |
![]() |
|
Astăzi, 6 martie a.c., a avut loc Ședința Operativă săptămânală, la care au participat reprezentanți ai conducerii Primăriei, directorii societăților subordonate CLM Arad și ai unor operatori ce-și desfășoară activitatea pe raza municipiului Arad. Cu acest prilej au fost prezentate rapoartele de activitate pe săptămâna 27 februarie– 5 martie a.c., precum și planul de activitate pentru perioada imediat următoare. 1. SC Gospodărirea Comunală SA - în perioada 6 - 10.03.2006 va continua acțiunea de curățenie în zonele străzilor: Pădurii, Decebal, Dragalina, Romanilor, Timișoarei, Ștefan cel Mare, Vârful cu Dor, A. Șaguna, Dorobanților, Bodrogului, C.Iacob, dar și în zona Podgoria, Gară, Piața Spitalului, Piața Sporturilor, Faleză V, Piața Veche, Parcul Europa, cel din Pădurice și Faleză III și IV, Calea A.Vlaicu și 6 Vânători; |
|
Continuare (3046 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 06, 2006 |
![]() |
|
Principalele obligații fiscale către bugetul local - Impozitul pe clădiri, Impozitul pe terenuri, Taxa asupra mijloacelor de transport, Taxa specială de salubrizare și Taxa de reclamă și publicitate – pot fi achitate, conform prevederilor legale, și prin Oficiile poștale din municipiu. În vederea îmbunătățirii acestei modalități de colectare a obligațiilor fiscale, Direcția Fiscală a Primăriei municipiului Arad a achiziționat un program informatic modern, care conduce la reducerea timpului de operare. |
|
Continuare (1213 octeţi) ![]() |
|
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114 ,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135 ,136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156 ,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170,171,172,173,174,175,176,177 ,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198 ,199,200,201,202,203,204,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219 ,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238,239 ,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303,304,305,306 |
[ Arhiva... ] |
![]() |
![]() |
||||||||||
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||
Viceprimari | ||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |