|
||
|
![]() |
![]() |
|||||||
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
Comunicate, Anunţuri, Ştiri
![]() |
Mar 23, 2020 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad le reamintește cetățenilor faptul că este extrem de important ca în această perioadă să apeleze la mijloacele de comunicare la distanță, iar deplasarea la ghișeele instituției să se facă numai în situații excepționale. Măsura a fost luată în contextul stării de urgență dată de epidemia de COVID-19 și este menită să protejeze pe toți deopotrivă, indiferent de ce parte a ghișeului se află. În situațiile în care problemele nu pot fi soluționate cu ajutorul mijloacelor la distanță, atunci este bine de știut faptul că începând cu data de 23 martie 2020, doar anumite departamente asigură program de relații cu publicul și doar în anumite intervale orare: |
|
Continuare (2859 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 23, 2020 |
![]() |
|
Tel verde - Direcția de Asistență Socială Arad - 0787-806.562 (municipiu) Tel verde - Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Arad – 0257/983 (județ) În contextul instituirii stării de urgență pe teritoriul României și a măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19, Direcția de Asistență Socială Arad va identifica, monitoriza și sprijini persoanele vărstnice de peste 65 de ani, fără aparținători, care sunt izolați la domiciliu, pe raza municipiului Arad. |
|
Continuare (1644 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 23, 2020 |
![]() |
|
![]() |
Aleşii locali au fost convocaţi vineri, 20 martie 2020, în şedinţă ordinară cu aproape 30 de proiecte pe ordinea de zi, urmată de o şedinţă extraordinară convocată în mod special pentru alocarea sumelor necesare dotării Spitalului Judeţean cu aparatura necesară în această perioadă. În debutul şedinţei ordinare a fost aprobat proiectul de hotarâre privind noul regulament de funcţionare a Consiliului Local Municipal şi a comisiilor de specialitate. Pe scurt acesta prevede că în situaţii excepţionale generate de starea de urgenţă, preşedintele de comisie, respectiv cel de şedinţă au dreptul să procedeze la supunerea la vot a proiectelor de hotarâre prin convorbire telefonică cu aleşii locali. |
Continuare (3912 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 19, 2020 |
![]() |
|
Începând de joi, 19 martie 2020, activitatea complexului comercial “Jackson” se suspendă până la finele lunii martie, cu posibilitatea prelungirii, în funcție de situația la nivel național și local. Decizia aparține Grupului de suport tehnic privind gestionarea bolilor înalt contagioase la nivelul județului Arad. |
|
Continuare (618 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 18, 2020 |
![]() |
|
![]() |
Primăria municipiului Arad, prin Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor le reamintește cetățenilor că potrivit Decretului semnat de Președintele României privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, în perioada stării de urgență se menține valabilitatea actelor de identitate eliberate de autoritățile publice competente (cărți de identitate, cărți de identitate provizorii, mențiuni de stabilire a reședinței). |
Continuare (1397 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 17, 2020 |
![]() |
|
Începând cu data de marți, 17.03.2020, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind: |
|
Continuare (657 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 17, 2020 |
![]() |
|
Pentru limitarea riscului de răspândire a infecției cu Coronavirus, Primăria Municipiului Arad restrânge programul de lucru cu publicul. Astfel începând cu data de 17 martie 2020 până la încetarea stării de urgență dată de epidemia de Coronavirus SARS-COV2, programul de lucru al personalului încadrat în structurile care asigură desfășurarea activității de relații cu publicul este următorul: |
|
Continuare (1938 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 17, 2020 |
![]() |
|
Primarul municipiului Arad, Călin Bibarț a semnat contractul de finanțare pentru Proiectul „Achiziție material rulant electric, 4 tramvaie dublă articulație capacitate mare și 6 tramvaie vagon capacitate medie” Vorbim despre o investiție din fonduri europene prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa Prioritară „Sprijinirea dezvoltării urbane durabile”, Obiectiv Specific 4.1 Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă. Valoarea totală a proiectului este 87.462.776,23 lei, perioada de implementare fiind aprilie 2020 - ianuarie 2022. |
|
Continuare (942 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 16, 2020 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad le remintește contribuabililor că pentru a evita zilele acestea deplasările la ghișeele Direcției Venituri, au la dispoziție mai multe variante online pentru depunerea declarațiilor, solicitarea certificatelor fiscale, sau pentru a-și plăti taxele și impozitele locale. |
|
Continuare (2028 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 16, 2020 |
![]() |
|
Primarul municipiului Arad, Călin Bibarț anunță că măsurile luate până acum la nivelul municipiului Arad cu scopul limitării răspândirii infecțiilor cu noul coronavirus, vor fi suplimentate cu cele luate de Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Arad. Vorbim despre hotărârea cu numărul 14 din 12.03.2020, în care se dispun următoarele: |
|
Continuare (2522 octeţi) ![]() |
|
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114 ,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135 ,136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156 ,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170,171,172,173,174,175,176,177 ,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198 ,199,200,201,202,203,204,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219 ,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238,239 ,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303 |
[ Arhiva... ] |
![]() |
![]() |
||||||||||
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||
Viceprimari | ||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |