|
||
|
![]() |
![]() |
|||||||
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
Comunicate, Anunţuri, Ştiri
![]() |
Aug 19, 2014 |
![]() |
|
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD Primăria Municipiului Arad aduce la cunoștința furnizorilor de formare profesională cererea de ofertă pentru achiziția unui program de formare profesională în domeniul „Managementul funcției publice și cariera funcționarilor publici” INFORMAȚII NECESARE ELABORĂRII ȘI TRANSMITERII OFERTELOR |
|
Continuare (3315 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Aug 19, 2014 |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Aug 14, 2014 |
![]() |
|
ANUNȚĂ Achiziția de servicii de supraveghere și monitorizare a sistemelor de alarmă ( conform caietului de sarcini si modelului de contract anexate) în data de 22.08.2014, ora 12.00 la Direcția Achiziții publice, Administrativ-Serviciul Evidența Mijloacelor fixe, Achiziții materiale, Administrativ, camera 21, B-dul Revoluției nr. 75-Palat Administrativ, |
|
Continuare (1157 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Aug 14, 2014 |
![]() |
|
![]() |
Cu ocazia Zilelor Aradului, care se desfășoară în perioada 15.08.2014 - 24.08.2014, Primăria Arad în colaborare cu Compania de Transport Public, pune la dispoziția publicului călător trenulețul turistic de agrement, care va circula, din oră în oră, în intervalul orar 16:00-20:00 ( în zilele de luni pînă vineri) și 12:00-20:00 ( în zilele de sâmbătă și duminică), pe următorul traseu: Primaria Arad – Bdul. Revoluției – Podgoria – Banu Mărăcine – Piața Spitalului – Banu Mărăcine – Podgoria – Bdul. Revoluției – Teatru – Primaria Arad. In data de 15.08.2014 va circula, din oră în oră, în intervalul orar 12:00-20:00. Punct de îmbarcare a călătorilor : Primaria Arad. |
![]() |
|
![]() |
Aug 13, 2014 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad a pregătit o serie de evenimente pentru cei mai mici dintre arădeni. Astfel, în data de 17 august, începând cu ora 17, în Parcul Copiilor situat pe Bulevardul Dragalina, cei mici sunt invitați la mișcare în aer liber, când va fi organizată prima ediție a concursului Mini – Maratonul Copiilor. Mini-Maratonul Copiilor va cuprinde mai multe probe astfel încât copiii de toate vârstele să participe la competiți specifice vârstei: mini-maraton (traseu parc - 600m), cursa piticot (150m ), cursa copiilor ( traseu parc- 300 m), cupa Farmecul Copilăriei – bicicletă – (traseu Parcul Copiilor - malul Mureșului - 2 km) , Cupa Farmecul Copilăriei – role (traseu Parcul Copiilor-500 m). |
|
Continuare (1564 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Aug 07, 2014 |
![]() |
|
![]() |
Primăria Municipiului Arad organizează în perioada 15-24 august 2014 un maraton de evenimente cultural-artistice și recreative dedicate arădenilor, pentru sărbătorirea Zilei Municipiului Arad, 22 august, care marchează momentul istoric din anul 1834 când Aradul a obținut statutul de Oraș Liber Regesc. |
Continuare (1685 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Aug 07, 2014 |
![]() |
|
În baza art. 6 alin. (1) din Legea nr. 421/2002, cu modificări și completări ulterioare și art. 6 alin (1) și (2) din Hotărârea nr. 156/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 421/2002 coroborate cu art. 14 din H.C.L.M. nr. 128/31.05.2007, Primarul Municipiului Arad aduce la cunoștința publică caracteristicile tehnice ale vehiculelor fără stăpân aflate pe domeniul public al Municipiului Arad, în vederea identificării proprietarilor sau a deținătorilor legali ai acestora. |
|
Continuare (4191 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Aug 07, 2014 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad anunță începerea procedurilor de licitație a locurilor de parcare marcate și numerotate, din spatele blocurilor susmenționate, conform H.C.L.M. nr. 439 din 28.12.2009, cu modificările și completările ulterioare, privind aprobarea ’’Regulamentului de atribuire sau licitare a locurilor de parcare în parcările de reședință din municipiul Arad’’. Pentru participarea la procedura de licitare, locatarii din această zonă vor depune, la Primăria Municipiului Arad, camera 5(Palatul Cenad), până la data de vineri 12.09.2014, următoarele documente: |
|
Continuare (1422 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Aug 06, 2014 |
![]() |
|
![]() |
Primul proiect comun între Municipiul Arad și Primăria Praga 5 s-a desfășurat pe data de 4 august 2014, moment în care a avut loc vernisajul expoziției unui pictor arădean. Giotto Doichiță este artistul care a fost prezent la Praga pentru a expune la galeriile din sectorul 5, expoziție care va putea fi admirată până pe data de 29 august. |
Continuare (1289 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Aug 05, 2014 |
![]() |
|
INVITAȚIE DE PARTICIPARE - Achiziție de servicii de scenotehnica si servicii de sonorizare și lumini pentru spectacolele de la Ștrandul Neptun , 23 – 24 august 2014, din cadrul ”Zilelor Aradului”, ediția 2014 - vizualizare Caiet de sarcini. - Achiziție de servicii de scenotehnica si servicii de sonorizare și lumini pentru spectacolele din cartierele : Micalaca (21-22 august), Aurel Vlaicu (22 august), Alfa, Grădiște, Bujac (16 – 17 august), Parcul Mihai Eminescu (21 august) str. Mețianu (18-20 august) și din Parcul chinologic (16 august) , din cadrul ”Zilelor Aradului”, ediția 2014 - vizualizare Caiet de sarcini. - Achiziție de servicii de scenotehnica si servicii de sonorizare și lumini pentru Festivalul Rock & Bikes, 15 - 17 august 2014 , Arad , Strandul Neptun, din cadrul ”Zilelor Aradului”, ediția 2014 - vizualizare Caiet de sarcini.
|
|
![]() |
|
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114 ,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135 ,136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156 ,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170,171,172,173,174,175,176,177 ,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197,198 ,199,200,201,202,203,204,205,206,207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219 ,220,221,222,223,224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237,238,239 ,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,268,269,270,271,272,273,274,275,276,277,278,279,280,281,282,283,284,285,286,287,288,289,290,291,292,293,294,295,296,297,298,299,300,301,302,303 |
[ Arhiva... ] |
![]() |
![]() |
||||||||||
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||
Viceprimari | ||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |