|
||
|
![]() |
![]() |
|||||||
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
COMUNICATE
![]() |
Mar 17, 2020 |
![]() |
|
Primarul municipiului Arad, Călin Bibarț a semnat contractul de finanțare pentru Proiectul „Achiziție material rulant electric, 4 tramvaie dublă articulație capacitate mare și 6 tramvaie vagon capacitate medie” Vorbim despre o investiție din fonduri europene prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa Prioritară „Sprijinirea dezvoltării urbane durabile”, Obiectiv Specific 4.1 Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă. Valoarea totală a proiectului este 87.462.776,23 lei, perioada de implementare fiind aprilie 2020 - ianuarie 2022. |
|
Continuare (942 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 16, 2020 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad le remintește contribuabililor că pentru a evita zilele acestea deplasările la ghișeele Direcției Venituri, au la dispoziție mai multe variante online pentru depunerea declarațiilor, solicitarea certificatelor fiscale, sau pentru a-și plăti taxele și impozitele locale. |
|
Continuare (2028 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 16, 2020 |
![]() |
|
Primarul municipiului Arad, Călin Bibarț anunță că măsurile luate până acum la nivelul municipiului Arad cu scopul limitării răspândirii infecțiilor cu noul coronavirus, vor fi suplimentate cu cele luate de Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Arad. Vorbim despre hotărârea cu numărul 14 din 12.03.2020, în care se dispun următoarele: |
|
Continuare (2522 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 13, 2020 |
![]() |
|
În contextul evoluției la nivel mondial și național a amenințării infecției cu coronavirus COVID-19 și având în vedere cele dispuse de Comitetul Județean pentru Situații de Urgență, Direcția de Asistență Socială Arad dispune luarea unor măsuri de siguranță pentru beneficiarii și angajații instituției. |
|
Continuare (1862 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 13, 2020 |
![]() |
|
Pentru limitarea riscului de răspândire a infecției cu Coronavirus, primarul Călin Bibarț a dispus decalarea programului de lucru al angajaților Primăriei Municipiului Arad, la recomandarea Comitetului Local pentru Situații de Urgență. În acest context, a fost revizuit și programul de desfășurare a activității de relații cu publicul. În perioada 13.03.2020–31.03.2020 acesta va fi următorul: |
|
Continuare (6853 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 12, 2020 |
![]() |
|
Joi, 13 martie 2020, Consiliul Local al Municipiului Arad a fost convocat în ședință publică extraordinară de îndată. Cu această ocazie a fost aprobată suma de 1,3 milioane de lei destinată achiziționării materialelor sanitare de protecție (măști, mănuși chirurgicale) și dezinfectanților pentru mâini și suprafețe, în vederea limitării contagiozității virusului SARS-CoV-2 la nivelul municipiului Arad. Totodată s-a hotărât ca atribuirea contractului de furnizare a materialelor necesare să se facă prin procedura de negociere fără publicarea unui anunț, iar contractul de furnizare să se încheie pentru o perioadă de trei luni. |
|
Continuare (1250 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 12, 2020 |
![]() |
|
Primarul municipiului Arad, Călin Bibarț a convocat în această după amiază, la ora 17.oo Comitetul Local pentru Situații de Urgență în vederea stabilirii măsurilor de prevenție privind problemele create de virusul COVID-19 la nivelul municipiului Arad. Complementar deciziilor luate la nivel național și județean, CLSU a adoptat următoarele măsuri: |
|
Continuare (4371 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 11, 2020 |
![]() |
|
![]() |
La finele anului trecut Comisia de Sistematizare a Circulației din Municipiul Arad a avizat favorabil solicitarea de amenajare a unui sens giratoriu provizoriu din balize la intersecția străzilor Libertății-Mălin-Ghioceilor, din cartierul Bujac. Lucrările de amenajare sunt programate joi, 12 martie 2020, în intervalul orar 9:30 – 10:30. Pe cât posibil încercați să evitați zona respectivă în intervalul orar menționat, iar în cazul în care acest lucru nu este posibil, circulați cu prudență în zonă. |
Continuare (213 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 10, 2020 |
![]() |
|
În completare la măsurile luate de Guvernul României de prevenire a răspândirii virusului COVID-19, Primăria Municipiului Arad a luat în cursul acestei zile decizia de a restrânge activitatea Centrului Social Cantina Municipală Arad. Astfel la inițiativa viceprimarului Ionel Bulbuc, s-a stabilit ca în perioada 11 - 22 Martie 2020, cei aproximativ 200 de beneficiari ai cantinei să primească pachete alimentare compuse din hrană rece. |
|
Continuare (632 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mar 10, 2020 |
![]() |
|
În contexul reluării lucrărilor la stadionul „Francisc Neuman”, Primăria Municipiului Arad se gândește deja la sigla ce urmează să fie montată la intrarea pe stadion. În acest context marți, 10 Martie, a fost lansat un concurs de idei pentru realizarea grafică a celei mai reprezentative sigle. |
|
Continuare (833 octeţi) ![]() |
|
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114 ,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135 ,136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156 ,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170,171,172,173,174 |
[ Arhiva... ] |
![]() |
![]() |
||||||||||
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||
Viceprimari | ||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Calendar evenimente | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |