|
||
|
![]() |
![]() |
|||||||
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
COMUNICATE
![]() |
Apr 29, 2020 |
![]() |
|
Marți, 28 aprilie 2020, ora 10:00 a început recepția la terminarea lucrărilor pentru obiectivul ”Amenajare gazon, instalație de încălzire și instalație de irigare la Stadionul Municipal UTA – Frații Neumann“. La stadionul municipal au fost prezenți în acest scop membrii comisiei de recepție, reprezentanți ai constructorului RULOURI DE GAZON SRL și ai proiectantului KRONSTADT LANDSCAPE ARCHITECTS SRL. |
|
Continuare (1394 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Apr 23, 2020 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad prin intermediul Direcției Edilitare, Serviciul Transport Local, Autorizare Activități Economice anunță faptul că, pe perioada stării de urgență, se suspendă autorizațiile de alimentație publică și autorizațiile de funcționare pentru activitățile încadrate în cod CAEN-9602 – Coafură și alte activități de înfrumusețare. Și avizele pentru orarele de funcționare se suspendă pe perioada situației de urgență atât în cazul deținătorilor autorizațiilor de alimentație publică, cât și pentru activitățile de înfrumusețare și coafură. Dispoziția se aplică și în cazul comercianților care își desfășoară activitatea în complexul comercial “Atrium Mall”. | |
Continuare (378 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Apr 22, 2020 |
![]() |
|
Întreg personalul izolat la locul de munca cât și beneficiarii Centrului de Îngrijire pentru Persoane Vârstnice din cadrul DAS Arad au fost testați de către Direcția de Sănătate Publică Arad, pentru depistarea SARS CoV 2. Din fericire rezultatele au fost negative atât pentru bunicii centrului cât și pentru personalul izolat. |
|
Continuare (1196 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Apr 22, 2020 |
![]() |
|
Potrivit evidențelor Direcției Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad, în intervalul 1 ianuarie - 31 martie 2020, un număr de 49.460 persoane fizice și 3.767 persoane juridice și-au achitat taxele și impozitele locale. 38.551 arădeni au beneficiat astfel de bonificația de 10%. Cuantumul sumelor încasate din plata impozitelor și taxelor locale se ridică la 44.431.505 lei. Anul trecut, în același interval de timp, 55.941 persoane fizice, respectiv 4.452 persoane juridice, achitaseră taxele și impozitele locale, cuantumul încasărilor fiind de 63.178.089 lei. |
|
![]() |
|
![]() |
Apr 21, 2020 |
![]() |
|
![]() |
Începând de joi, 16 aprilie 2020, Primăria Municipiului Arad a pus la dispoziția cetățenilor Ghișeul online, o platformă pentru depunerea online a documentelor. Prin intermediul acesteia sperăm să venim în sprijinul cetățenilor și să îmbunătățim considerabil relația pe care o avem cu ei. |
Continuare (1486 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Apr 16, 2020 |
![]() |
|
![]() |
În contextul cerințelor operaționale crescute de ordine publică și circulație a persoanelor generate de starea de urgență, Direcția Generală Poliția Locală accelerează programul de amplificare a prezenței pe străzile Municipiului Arad, inițiat în cursul anului 2019. Astfel, în cursul ședinței CLM Arad din 15.04.2020, aleșii locali au votat în unanimitate o nouă reorganizare a poliției locale, prin care 12 funcții au fost transferate dinspre activități preponderent de birou către serviciile de ordine publică și circulație. Ca urmare a acestei noi etape de reorganizare, serviciile ce funcționează exclusiv în contact direct cu cetățenii reprezintă peste 75% din organigrama DGPL. |
Continuare (2040 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Apr 15, 2020 |
![]() |
|
![]() |
Consilierii locali s-au reunit în ședință extraordinară de îndată, miercuri, 15 aprilie 2020. Din cele cinci proiecte aflate pe ordinea de zi, două au fost prioritare: schimbarea destinației unor imobile aflate în proprietatea publică a municipiului Arad, pe perioada instituirii stării de urgență, respectiv o nouă rectificare a Bugetului General de Venituri și Cheltuieli pentru prevenirea și gestionarea situației de urgență provocată de infecțiile cu COVID-19. |
Continuare (2075 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Apr 15, 2020 |
![]() |
|
Referitor la informațiile apărute în spațiul public cu privire la anunțul de participare publicat în SICAP cu nr. CN1020166/02.04.2020 având ca obiect atribuirea acordului-cadru de furnizare de „Carburanți (motorină și benzină) pe bază de carduri electronice pentru parcul auto al Primăriei Municipiului Arad și pentru utilajele din dotarea bazelor sportive aflate în administrarea acesteia”, cu o durată de 4 ani, Primăria Municipiului Arad face următoarele precizări: |
|
Continuare (3351 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Apr 14, 2020 |
![]() |
|
![]() |
Ca urmare a informațiilor apărute în spațiul public cu privire la problemele cu care se confruntă locatarii blocurilor Adora Park 1 și 2, din zona Cocorilor - Vlaicu, Primăria Municipiului Arad, prin Direcția Generală Poliția Locală, ține să facă următoarele precizări, pentru clarificarea situației, dar și identificarea și aplicarea măsurilor optime, care să asigure rezolvarea eficientă a respectivei situații. |
Continuare (3696 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Apr 09, 2020 |
![]() |
|
Direcția de Asistență Socială Arad aduce la cunoștința tuturor beneficiarilor de indemnizații pentru persoane cu handicap care primeau aceste sume prin casieria instituției că, începând cu luna APRILIE 2020, plata indemnizațiilor se va face prin mandat poștal. | |
![]() |
|
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114 ,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135 ,136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156 ,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170,171,172,173,174,175,176 |
[ Arhiva... ] |
![]() |
![]() |
||||||||||
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||
Viceprimari | ||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |