|
||
|
![]() |
![]() |
|||||||
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
COMUNICATE
![]() |
Mai 04, 2020 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad, prin Serviciul Agricol reamintește fermierilor faptul că începând cu data de 16 aprilie 2020 au intrat în vigoare prevederile Regulamentului aprobat prin Ordinul nr. 97/63/2020, privind gestionarea situațiilor de urgență generate de fenomene meteorologice periculoase având ca efect producerea secetei pedologice, act normativ publicat în Monitorul Oficial nr. 320/16.04.2020. Pentru punerea în aplicare a prevederilor actului normativ mai sus menționat, aduce la cunoștință necesitatea încheierii polițelor de asigurare facultativă a culturilor agricole pentru calamități. |
|
Continuare (312 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 04, 2020 |
![]() |
|
În contextul apropierii datei de 15 mai, când ar putea începe relaxarea treptată a restricțiilor impuse de pandemia noului coronavirus, Primăria Municipiului Arad propune testarea categoriilor de prestatori de servicii care sunt cei mai expuși riscului infectării cu COVID19. Este vorba despre taximetriști, vatmani și șoferi ai mijloacelor de transport în comun din municipiu. Anunțul a fost făcut chiar de primarul Călin Bibarț: |
|
Continuare (696 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Mai 04, 2020 |
![]() |
|
Comisia de Sistematizare a Circulației a avizat favorabil solicitările venite din partea S.C. ELSACO ELECTRONIC S.R.L, de restricționare a traficului pe câteva străzi din municipiu. Restricțiile vor intra în vigoare de luni, 4 mai 2020. |
|
Continuare (1626 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Apr 30, 2020 |
![]() |
|
![]() |
Joi, 30 aprilie a avut loc ședința ordinară a lunii care se încheie. Delegarea prin concesiune a gestiunii activității de „Colectare, transport, depozitare, valorificare și eliminare/neutralizare a deșeurilor din construcții și amenajări interioare, a deșeurilor voluminoase și a deșeurilor din țesuturi vegetale”, introducerea unor taxe speciale și acordarea subvenției pentru acoperirea diferenței de preț și tarif la energia termică livrată populației către SC CET Hidrocarburi SA Arad s-au numărat printre proiectele de hotărâre introduse pe ordinea de zi a ședinței desfășurate în sistem de videoconferință. |
Continuare (1930 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Apr 29, 2020 |
![]() |
|
Marți, 28 aprilie 2020, ora 10:00 a început recepția la terminarea lucrărilor pentru obiectivul ”Amenajare gazon, instalație de încălzire și instalație de irigare la Stadionul Municipal UTA – Frații Neumann“. La stadionul municipal au fost prezenți în acest scop membrii comisiei de recepție, reprezentanți ai constructorului RULOURI DE GAZON SRL și ai proiectantului KRONSTADT LANDSCAPE ARCHITECTS SRL. |
|
Continuare (1394 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Apr 23, 2020 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad prin intermediul Direcției Edilitare, Serviciul Transport Local, Autorizare Activități Economice anunță faptul că, pe perioada stării de urgență, se suspendă autorizațiile de alimentație publică și autorizațiile de funcționare pentru activitățile încadrate în cod CAEN-9602 – Coafură și alte activități de înfrumusețare. Și avizele pentru orarele de funcționare se suspendă pe perioada situației de urgență atât în cazul deținătorilor autorizațiilor de alimentație publică, cât și pentru activitățile de înfrumusețare și coafură. Dispoziția se aplică și în cazul comercianților care își desfășoară activitatea în complexul comercial “Atrium Mall”. | |
Continuare (378 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Apr 22, 2020 |
![]() |
|
Întreg personalul izolat la locul de munca cât și beneficiarii Centrului de Îngrijire pentru Persoane Vârstnice din cadrul DAS Arad au fost testați de către Direcția de Sănătate Publică Arad, pentru depistarea SARS CoV 2. Din fericire rezultatele au fost negative atât pentru bunicii centrului cât și pentru personalul izolat. |
|
Continuare (1196 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Apr 22, 2020 |
![]() |
|
Potrivit evidențelor Direcției Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad, în intervalul 1 ianuarie - 31 martie 2020, un număr de 49.460 persoane fizice și 3.767 persoane juridice și-au achitat taxele și impozitele locale. 38.551 arădeni au beneficiat astfel de bonificația de 10%. Cuantumul sumelor încasate din plata impozitelor și taxelor locale se ridică la 44.431.505 lei. Anul trecut, în același interval de timp, 55.941 persoane fizice, respectiv 4.452 persoane juridice, achitaseră taxele și impozitele locale, cuantumul încasărilor fiind de 63.178.089 lei. |
|
![]() |
|
![]() |
Apr 21, 2020 |
![]() |
|
![]() |
Începând de joi, 16 aprilie 2020, Primăria Municipiului Arad a pus la dispoziția cetățenilor Ghișeul online, o platformă pentru depunerea online a documentelor. Prin intermediul acesteia sperăm să venim în sprijinul cetățenilor și să îmbunătățim considerabil relația pe care o avem cu ei. |
Continuare (1486 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Apr 16, 2020 |
![]() |
|
![]() |
În contextul cerințelor operaționale crescute de ordine publică și circulație a persoanelor generate de starea de urgență, Direcția Generală Poliția Locală accelerează programul de amplificare a prezenței pe străzile Municipiului Arad, inițiat în cursul anului 2019. Astfel, în cursul ședinței CLM Arad din 15.04.2020, aleșii locali au votat în unanimitate o nouă reorganizare a poliției locale, prin care 12 funcții au fost transferate dinspre activități preponderent de birou către serviciile de ordine publică și circulație. Ca urmare a acestei noi etape de reorganizare, serviciile ce funcționează exclusiv în contact direct cu cetățenii reprezintă peste 75% din organigrama DGPL. |
Continuare (2040 octeţi) ![]() |
|
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114 ,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135 ,136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156 ,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170,171,172,173,174 |
[ Arhiva... ] |
![]() |
![]() |
||||||||||
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||
Viceprimari | ||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Calendar evenimente | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |