|
||
|
![]() |
![]() |
|||||||
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |
ANUNȚURI
![]() |
Ian 30, 2018 |
![]() |
|
Continuare (547 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Ian 16, 2018 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad anunță organizarea dezbaterii publice, marți, 23.01.2018 de la orele 15:00, sala ”Regele Ferdinand” a Palatului Administrativ, având ca temă următoarele proiecte de hotărâri: 1. Proiect de hotărâre privind repartizarea excedentului bugetar al municipiului Arad – inițiativa primarului |
|
Continuare (621 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Ian 13, 2018 |
![]() |
|
1. Proiect de hotărâre privind repartizarea excedentului bugetar al municipiului Arad – inițiativa primarului |
|
Continuare (548 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Ian 11, 2018 |
![]() |
|
Continuare (548 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Dec 18, 2017 |
![]() |
|
Continuare (590 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Dec 11, 2017 |
![]() |
|
Primăria Municipiului Arad anunță organizarea dezbaterii publice, vineri, 15.12.2017 de la orele 12:00, sala ”Regele Ferdinand” a Palatului Administrativ, având ca temă următorul proiect de hotărâre: |
|
Continuare (819 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Dec 08, 2017 |
![]() |
|
1. Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2018- inițiativa primarului |
|
Continuare (552 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Dec 07, 2017 |
![]() |
|
Consiliul Local al Municipiului Arad organizează conform prevederilor art. 43 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură cu modificările și completările ulterioare, precum și ale Anexei nr. 1 din Ordinul ministrului culturii nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum și a modelului-cadru al contractului de management, procedura de analizare a noului Proiect de management - pentru Teatrul Clasic "Ioan Slavici" Arad. Susținerea noului proiect de management va avea loc la sediul Primăriei Municipiului Arad – Bdul. Revoluției nr. 75, Arad. |
|
Continuare (3047 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Noi 23, 2017 |
![]() |
|
![]() |
Ziua Națională a României va fi sărbătorită, la Arad, cu concerte de muzică populară și ușoară în aer liber, proiecții de filme și activități pentru copii, manifestările urmând să se desfășoare în centrul orașului. Organizatorii evenimentului, Primăria Municipiului Arad și Centrul Municipal de Cultură au pregătit, ca și în anii trecuți, evenimente pentru toate gusturile care vor fi organizate în perioada 1 Decembrie – 3 decembrie. |
Continuare (2840 octeţi) ![]() |
|
![]() |
Noi 16, 2017 |
![]() |
|
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a sistemului de administrare a parcărilor cu plată amenajate pe domeniul public al Municipiului Arad - inițiativa primarului |
|
Continuare (442 octeţi) ![]() |
|
Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 ,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60 ,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90 ,91,92,93,94,95,96,97,98 |
[ Arhiva... ] |
![]() |
![]() |
||||||||||
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||
Viceprimari | ||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]() |