Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclator stradal
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 62926682
 

 
  COMUNICATE... Apr 26, 2010
    PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI ARAD - 26.04.2010

 

 
COMUNICAT DE PRESĂ

PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL
PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI ARAD

 
  Arad, 26 aprilie 2010
 

Primăria Municipiului Arad și Unitatea de Politici Publice din cadrul Ministerului Administrației și Internelor au încheiat în luna aprilie, un Acord de Colaborare ce vizează participarea municipalității arădene, ca beneficiar, la implementarea proiectului „Procese decizionale eficiente la nivelul administrației publice locale din România”, finanțat prin „Programul Operațional Dezvoltarea Capacitații Administrative”, axa prioritară I „Îmbunătățiri de structură și proces ale managementului ciclului de politici publice”.
Obiectivul general al proiectului vizează dezvoltarea procedurilor deja existente în practica administrației publice locale, îmbunătățirea funcționării acestora și implementarea unor instrumente noi, astfel încât să genereze un management al ciclului politicilor publice eficient și eficace. Finalitatea proiectului va consta în îmbunătățirea procesului decizional la nivelul administrației publice locale în vederea adaptării la nevoile comunității.
Scopul proiectului: crearea și asigurarea unui flux decizional coerent prin:

  • Îmbunătățirea procesului de elaborare și implementare a planificării strategice și planificării bugetare la nivelul factorilor de decizie din instituțiile publice de la nivel local, în termen de 24 de  luni de la inițierea proiectului;
  • Dezvoltarea cunoștințelor și abilităților necesare resursei umane, prin metodele și instrumentele teoretice și exercițiile practice propuse, pentru îmbunătățirea managementului ciclului politicilor publice, în termen de 24 de luni de la inițierea proiectului;
  • Inițierea procesului de implementare a ciclului politicilor publice în instituțiile publice de la nivel local, prin implementarea instrumentelor decizionale dobândite în cadrul programelor pilot, în termen de 24 de luni de la inițierea proiectului.
Grupul țintă: 20 de instituții publice locale din România – primării/consilii județene, reprezentate prin factori de execuție și de conducere din acestea, identificate ca și centre pilot.
Perioada de implementare a proiectului este de 24 de luni, începând cu 12 noiembrie 2009.
Valoarea totală a proiectului este de 8.598.146 lei din care :
  • 8.388.146 lei, valoare totală eligibilă constituită din  - 7.129.924,10 lei valoare eligibilă nerambursabilă Fondul Social European, reprezentând 85% din valoarea eligibilă a proiectului, și 1.258.221,90 valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național, reprezentând 15% din valoarea eligibilă a proiectului;
  • 210.000 lei valoare neeligibilă a proiectului;
Valoarea TVA  aferentă cheltuielilor eligibile este de 1.391.246,14 lei.
Toate cheltuielile aferente activităților cuprinse în acest acord vor fi acoperite de către Unitatea de Politici Publice din bugetul proiectului.
Informații suplimentare legate de acest proiect pot fi solicitate la adresele de e-mail cmacra@primariaarad.ro sau simandan.adina@mai.gov.ro.

   
Județul Arad
Primăria Municipiului Arad

Bd. Revoluției Nr. 75
Tel :0257 281850; Fax:0257 284744
E-mail:pma@primariaarad.ro

Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimari
 
FAUR Lazăr
  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
FAUR Lazăr


  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2021




1
2
3
4
5
6
7
8
9
14

 
Certificări
 
Marca SIMTEX certificare ISO 9001
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved