Activități Normative
  Ordine de zi ședințe
Hotărâri
Proiecte de Hotărâri
Procese verbale, Stenograme
Minute Ședințe CLM
Informații de interes public
Buget
Datorie publică locală
Legislație utilă
Strategia de dezvoltare
Hărți de Zgomot
 
Activități Curente
  Autorizații, Atestate, Informări
Licitații
Posturi în cadrul Primăriei
Concursuri
Acte necesare
Formulare
Agricol
Program cu publicul
Recrutare administratori intreprinderi publice - OUG 109/2011
Recrutare directori intreprinderi publice - OUG 109/2011
 
Direcția Venituri
    Impozite şi taxe locale
  Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri


  INFO trafic greu...
HCLM 303/30.09.2016

 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Voluntariat pentru Arad
  Investiţii
  Nomenclator stradal
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Rapoarte de activitate ale societăţilor comerciale aflate sub autoritatea consiliului local
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Informări europene
  ONG-uri Arad
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 48311553
 

 
  INFORMĂRI DE PRESĂ... Feb 25, 2011
    Direcția de Dezvoltare și Asistență Comunitară prezintă următoarele proiecte/realizări:
Publicat de: BIC  

Ajutoarele de încălzire
În perioada 18.10.2010 – 21.02.2011 s-au preluat un număr total de 8.796 cereri. Numărul de cereri scăzut comparativ cu sezonul 2009/2010, s-a datorat și apariției O.U.G. nr. 86/20.09.2010 și a HGR nr. 996/29.09.2010 care cuprind criterii mult mai restrictive cu privire la acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței comparativ cu anii precedenți. Diferența dintre cererile depuse în perioada curentă și cele depuse în sezonul anterior este de aprox. 4.000.

Din numărul de 8.581 cereri depuse până la sfârșitul lunii ianuarie 2011 au fost aprobate doar 8.324, iar 198 cereri au fost respinse și 445 încetate ca rezultat al verificărilor efectuate la Administrația Finanțelor Publice a Municipiului Arad, la Direcția Venituri – Serviciul Impunere Persoane Fizice din cadrul Primăriei Municipiului Arad și la Serviciul Agricol din cadrul Primăriei Municipiului Arad.

Venitul minim garantat
În perioada 1 – 21 februarie 2011 au fost preluate un număr de 214 dosare. În prezent sunt în curs de efectuare anchetele sociale și soluționarea acestora.

Alocația pentru susținerea familiei
În perioada 28.014 – 21.02.2011 au fost preluate un număr de 132 dosare. Unul dintre dosare (preluat în luna ianuarie 2011) a fost deja soluționat (aprobat). În prezent sunt în curs de efectuare anchetele sociale și soluționarea celorlalte 131 dosare preluate în luna februarie.

Ajutoarele europene
S-au întocmit și listele suplimentare, care cuprind un total de 1894 persoane, din care :
- pensionari                   - 170 persoane
- șomeri                       - 1353 persoane
- persoane cu handicap         - 273 persoane
- VMG                            - 98 persoane

Până în prezent,  au fost ridicate următoarele cantități de alimente, după cum urmează:
- făină albă:                             129 tone
- făină de mălai:                      63,044 tone
- paste făinoase          :           40,550 tone
- biscuiți:                            11,474 tone
- zahăr:                               11,474 tone
- lapte praf :                     8,280 tone

 

Campania ARĂDENI pentru ARĂDENI
În perioada 16-17 februarie 2011 s-au distribuit la un număr de 69 de familii - ajutoare constând în saci îmbrăcăminte pentru copii, femei și bărbați, pe baza anchetelor efectuate de către DDAC.
La distribuire au participat reprezentanți ai DDAC, Societatea de Cruce Roșie -  filiala Arad, AHNR, CARP, Fundația ProPrietenia,
De la începutul campaniei s-au distribuit un număr de peste 1594 de saci cu haine, plase cu alimente diverse, pentru un număr de 277 de familii cu situație materială precară, pe baza cererilor tip și a proceselor verbale de predare-primire.

Campania de conștientizare asupra efectelor substanțelor halucinogene și psihotrope
În cadrul acestei campanii de conștientizare a populației cu privire la efectele nocive ale acestor substanțe, participă: Primăria mun. Arad, DDAC, Direcția de Sănătate Publică, ISJ, Inspectoratul jud. de Poliție, Poliția locală Arad, Centrul Antidrog și Consiliul local al tinerilor. S-a întocmit un model de colaborare inter-instituțional în vederea realizării campaniei și se pregătesc materiale de informare care se vor distribui în școlile arădene.

Evaluarea finală a proiectului CURCUBEU
În perioada 27 - 28 ianuarie s-a desfășurat vizita evaluatorului extern pentru proiectul Curcubeu, iar în urma verificării documentației pentru cele două faze ale proiectului s-a realizat o evaluare care s-a prezentat în data de 15 februarie la Arad. Evaluarea este pozitivă și cuprinde mai multe capitole dintre care amintim:

  • evaluarea rezultatelor proiectului
  • evaluarea performanțelor proiectului
  • evaluarea relevanței proiectului
  • evaluarea impactului proiectului

Evaluatorul a apreciat managementul proiectului și realizările pe parcursul celor 8 ani de proiect. Recomandarea este de a continua proiectul Curcubeu și de a disemina rezultatele și în special Manualul de educație interculturală – care are avizul Ministerului Educației și Cercetării și care s-a realizat cu participarea partenerilor din Arad, Maramureș, Brașov, Sibiu, Covasna și Sălaj.

 

Centrul EUROPE DIRECT ARAD – s-a semnat contractul de finanțare al proiectului pe anul 2011
Centrul Europe Direct Arad face parte din Rețeaua Europeană de centre de informare europeană. Ca urmare a semnării contractului, au început activitățile de informare europeană pe anul în curs. Prima acțiune se va desfășura în data de 1 martie – Mărțișor european - ediția a II-a. Centrul ED Arad și Complexul intercultural CURCUBEU vor realiza împreună mărțișoare cu simboluri europene și le vor distribui în data de 1 martie pe stradă. Aceasta este ediția a II-a a acțiunii și are ca scop – informarea și sensibilizarea arădenilor cu privire la simbolurile europene și a cetățeniei europene active.

8 Martie – ziua femeii – se sărbătorește în centrele de zi pentru vârstnici și la Centrul de îngrijire pentru persoane vârstnice.

Campania HAI PE NET este o campanie de conștientizare a importanței dobândirii cunoștințelor IT și aduce cât mai mulți români onlineTelecentre - Europe derulează în perioada 28 februarie – 5 martie o amplă campanie la nivel European, initiativă prin care îsi propune să aducă online peste 100 000 de persoane excluse din punct de vedere digital. Campania vine în sprijinul celor care nu au acces la noile tehnologii, dorind în acelasi timp ca cei care au început deja să utilizeze aceste tehnologii să aducă la telecentru o  persoană care nu  a utilizat niciodată calculatorul, nu a fost niciodată online si care pierde din oportunitătile oferite de acestea.
În România, campania denumită generic Hai pe net! este susținută de Fundația EOS în parteneriat Programul Microsoft Unlimited Potential si ANBPR – Asociatia Natională a Bibliotecarilor si Bibliotecilor Publice din România.
DDAC și Fundația ASPIS colaborează pentru derularea acestei campanii, la care sunt invitate să participe cât mai multe persoane. Vă așteptăm la sediul de pe Bd. Revoluției nr 50, etaj 2, în data de 2 martie între orele 11.00 - 13.00.

Erika Stark – Director executiv
Alina Mrejeru – Șef serviciu


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese

  "O zi cu Primarul"

 
Viceprimari
 
Bibarţ Călin
  Biografie
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese

Bognar Levente Grigorie
  Biografie
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese

  Arhiva Declaraţii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Rapoarte-Legea Transparenţei
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

 
Primărie
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Secretarul Municipiului
Direcția Venituri
Direcția Economică
Arhitect Șef
Direcția Patrimoniu
Direcția Tehnică
Direcția Comunicare
Direcția Achizții Publice, Administrativ
Instituții subordonate
Declaratii de avere / interese
 
 
 
Calendar evenimente
 
Noiembrie 2017



1
2
3
4
5
6
7
8
9
19


 
Certificări
 


 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved