Activități Normative
  Ordine de zi ședințe
Hotărâri
Proiecte de Hotărâri
Procese verbale, Stenograme
Minute Ședințe CLM
Informații de interes public
Buget
Datorie publică locală
Legislație utilă
Strategia de dezvoltare
Hărți de Zgomot
 
Activități Curente
  Autorizații, Atestate, Informări
Licitații
Posturi în cadrul Primăriei
Concursuri
Acte necesare
Formulare
Agricol
Program cu publicul
Recrutare administratori intreprinderi publice - OUG 109/2011
Recrutare directori intreprinderi publice - OUG 109/2011
 
Direcția Venituri
    Impozite şi taxe locale
  Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri


  INFO trafic greu...
HCLM 303/30.09.2016

 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Voluntariat pentru Arad
  Investiţii
  Nomenclator stradal
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Rapoarte de activitate ale societăţilor comerciale aflate sub autoritatea consiliului local
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Informări europene
  ONG-uri Arad
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 48312006
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Autorizatii -> autorizatii

Întrebări
Intrebarea nr. 4767 din data: 11-09-2016 pusa de Bolog Alexandru :
·  Buna ziua, Reprezint Net Solution Hosting SRL si dorim sa ne mutam sediul in Arad cu activitatea principala(conform certificatului de inregistrare): \"6311 Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web si activitati conexe\". Vom avea cinci angajati si nu se vor desfasura activitati comerciale, ci doar de birou si relatii cu clientii. Va rog respectuos sa imi comunicati ce avize si/sau autorizatii sunt necesare pentru aceste activitati in municipiul Arad, inafara de cele de la ORC. Va multumesc!

Intrebarea nr. 4506 din data: 03-04-2015 pusa de ARDEU VIOREL :
·  SJML Arad institutie deconcertata in subordinea prefecturii,dispune de un camion care transporta etaloanele necesare la verificarea metrologica a mijloacelor de masurare mari.Avand sediul pe str.E.Gojdu 6-8,unde sunt depozitate etaloanele,va rugam sa ne spuneti ce demersuri sunt necesare pentru obtinerea aprobarii de acces in zona respectiva.Mentionez ca accesul este ocazional,parcarea camionului fiind in afara municipiului.Va multumesc.

Intrebarea nr. 4455 din data: 17-11-2014 pusa de bugoi ramona :
·  buna zua, pentru cod caen 7820 am nevoie de aviz de functionare si orar de la primarie ? multumesc

Intrebarea nr. 4406 din data: 31-03-2014 pusa de Dr. Iosim Claudiu :
·  Buna ziua. Doresc sa deschid un adapost autorizat pentru caini comunitari. Va rog sa imi spuneti ce conditii trebuie sa indeplinesc pentru aceasta. Directia Sanitar Veterinara mi-a prezentat conditiile de amenajare a tarcurilor. Ma intereseaza ce conditii impuneti dumneavoastra, in special daca adapostul trebuie sa se afle la o anumita distanta fata de case/blocuri. Daca da, care este acea distanta? Unii stiu de 250 metri, altii de 500 metri, altii de 1.000 metri. Imi puteti da va rog numarul HCLM caruia trebuie sa ma conformez? Va multumesc.

Intrebarea nr. 4364 din data: 05-02-2014 pusa de MArius :
·  Buna ziua, Reprezint o firma de transport din Sibiu, va rog sa imi spuneti daca autorizatia de acces pentru auto peste 3,5 to se poate achizitiona si online. Va multumesc pentru raspuns,



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4767 din data: 11-09-2016 pusa de Bolog Alexandru :
·  Buna ziua, Reprezint Net Solution Hosting SRL si dorim sa ne mutam sediul in Arad cu activitatea principala(conform certificatului de inregistrare): \"6311 Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web si activitati conexe\". Vom avea cinci angajati si nu se vor desfasura activitati comerciale, ci doar de birou si relatii cu clientii. Va rog respectuos sa imi comunicati ce avize si/sau autorizatii sunt necesare pentru aceste activitati in municipiul Arad, inafara de cele de la ORC. Va multumesc!
Raspuns din data de 26-09-2016 :
Stimate domn,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Transport Public, Autorizare Activitati Economice din cadrul Primariei Municipiului Arad:

Dupa verificarea in baza de date a Oficiului National al Registrului Comertului am constatat ca la punctul de lucru situat in Arad, str. I.R. Sirianu nr. 8 aveti aveti declarate active mai multe activitati, inclusiv activitati de comert. Din acest motiv, va comunicam ca pentru codurile CAEN: 4743, 4742, 4741, 4666, exista obligativitatea obtinerii autorizatiei de functionare, conform Hotararii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 9/2011, cu modificarile si completarile ulterioare si eventual orar de functionare.
Pentru a cunoaste actele necesare pentru acest tip de documente, va rugam sa accesati pagina de internet a institutiei noastre, la www.primariaarad.ro, sectiunea Activitati curente – Acte necesare – Autorizatii, unde gasiti actele necesare pentru eliberarea autorizatiei de functionare si a avizului orarului de functionare.
Pentru orice alte informatii va invitam la sediul Primariei Muncipiului Arad, Palatul Cenad, camera 3, de luni pana joi, intre orele 8 – 18, vineri intre 8 – 16.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4506 din data: 03-04-2015 pusa de ARDEU VIOREL :
·  SJML Arad institutie deconcertata in subordinea prefecturii,dispune de un camion care transporta etaloanele necesare la verificarea metrologica a mijloacelor de masurare mari.Avand sediul pe str.E.Gojdu 6-8,unde sunt depozitate etaloanele,va rugam sa ne spuneti ce demersuri sunt necesare pentru obtinerea aprobarii de acces in zona respectiva.Mentionez ca accesul este ocazional,parcarea camionului fiind in afara municipiului.Va multumesc.
Raspuns din data de 30-04-2015 :
Stimate domn,
Ca urmare a solicitarii dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Relatii cu Publicul din cadrul Primariei Municipiului Arad:
Conform prevederilor Hotararii nr. 141/2012 a Consiliului Local al Municipiului Arad, actele necesare pentru obtinerea autorizatiei de acces sunt:
- formular tip;
- copie de pe talonul autovehiculului;
- copie de pe cartea de identitate a unui reprezentant al societatii solicitante;
- dovada achitarii taxei.

Taxa datorata pentru autorizatii de acces in zone cu restrictii de tonaj este de 100 de lei/zi/autovehicul.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4455 din data: 17-11-2014 pusa de bugoi ramona :
·  buna zua, pentru cod caen 7820 am nevoie de aviz de functionare si orar de la primarie ? multumesc
Raspuns din data de 16-12-2014 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru codul CAEN 7820 - activitati de contractare pe baze temporare a personalului - nu exista obligativitatea obtinerii autorizatiei si orarului de functionare.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4406 din data: 31-03-2014 pusa de Dr. Iosim Claudiu :
·  Buna ziua. Doresc sa deschid un adapost autorizat pentru caini comunitari. Va rog sa imi spuneti ce conditii trebuie sa indeplinesc pentru aceasta. Directia Sanitar Veterinara mi-a prezentat conditiile de amenajare a tarcurilor. Ma intereseaza ce conditii impuneti dumneavoastra, in special daca adapostul trebuie sa se afle la o anumita distanta fata de case/blocuri. Daca da, care este acea distanta? Unii stiu de 250 metri, altii de 500 metri, altii de 1.000 metri. Imi puteti da va rog numarul HCLM caruia trebuie sa ma conformez? Va multumesc.
Raspuns din data de 22-04-2014 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru a realiza lucrarile mentionate se va solicita eliberarea unei autorizatii de construire, in conformitate cu prevederile legii nr. 50/1991, republicata, art. 3.
In prealabil, se va solicita eliberarea unui certificat de urbanism care este un act de informare privind regimul juridic, economic si tehnic al imobilului, care stabileste cerintele urbanistice specifice amplasamentului, precum si avizele si acordurile necesare autorizarii.
Actele necesare pentru obtinerea certificatului de urbanism sunt urmatoarele:
- cerere tip
- extras de carte funciara actualizat
- plan de situatie cu ridicare topografica cu indicarea imobilului – teren si/sau constructii (2 exemplare)
- documentul de plata a taxei de eliberare a certificatului de urbanism.
Aceste acte se depun la Serviciul Relatii cu Publicul din cadrul Primariei Municipului Arad.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4364 din data: 05-02-2014 pusa de MArius :
·  Buna ziua, Reprezint o firma de transport din Sibiu, va rog sa imi spuneti daca autorizatia de acces pentru auto peste 3,5 to se poate achizitiona si online. Va multumesc pentru raspuns,
Raspuns din data de 20-02-2014 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Autorizatia de acces, eliberata in conditiile Hotararii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 141/2012 se solicita si se ridica de la sediul institutiei, neexistand in acest moment posibilitatea achizitionarii online.
Pentru informatii suplimentare, specifice cazului dumneavoastra, va rugam sa va adresati Serviciului Relatii cu Publicul, la telefon 0257281850, int. 705 sau la email: autorizatiiacces@primariaarad.ro.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese

  "O zi cu Primarul"

 
Viceprimari
 
Bibarţ Călin
  Biografie
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese

Bognar Levente Grigorie
  Biografie
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese

  Arhiva Declaraţii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Rapoarte-Legea Transparenţei
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

 
Primărie
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Secretarul Municipiului
Direcția Venituri
Direcția Economică
Arhitect Șef
Direcția Patrimoniu
Direcția Tehnică
Direcția Comunicare
Direcția Achizții Publice, Administrativ
Instituții subordonate
Declaratii de avere / interese
 
Calendar evenimente
 
Noiembrie 2017



1
2
3
4
5
6
7
8
9
19


 
 
 
Certificări
 


 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved