Activități Normative
  Ordine de zi ședințe
Hotărâri
Proiecte de Hotărâri
Procese verbale, Stenograme
Minute Ședințe CLM
Informații de interes public
Buget
Datorie publică locală
Legislație utilă
Strategia de dezvoltare
Hărți de Zgomot
 
Activități Curente
  Autorizații, Atestate, Informări
Licitații
Posturi în cadrul Primăriei
Concursuri
Acte necesare
Formulare
Agricol
Program cu publicul
Recrutare administratori intreprinderi publice - OUG 109/2011
Recrutare directori intreprinderi publice - OUG 109/2011
 
Direcția Venituri
    Impozite şi taxe locale
  Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri


  INFO trafic greu...
HCLM 303/30.09.2016

 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Voluntariat pentru Arad
  Investiţii
  Nomenclator stradal
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Rapoarte de activitate ale societăţilor comerciale aflate sub autoritatea consiliului local
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Informări europene
  ONG-uri Arad
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 48312022
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Protectie sociala


Întrebări
Intrebarea nr. 4600 din data: 25-11-2015 pusa de Purtan Paula :
·  Doresc sa stiu in ce data a luni se face pe card viramentul alocatiei copilului.Sper sa fie corect departamentul caruia ma adresez de nu va rog a ma indruma.Va multumesc anticipat.

Intrebarea nr. 4571 din data: 18-09-2015 pusa de Mircea Hortensiu Tomuș :
·  Având în vedere că de câțiva ani, datorită unui diabet ce a evoluat am ajuns la dializă, pe care o realizez începând cu data de 12 iulie 2o14,întrebarea mea este dacă această stare a sănătății mele nu s încadrează într-un anumit sprijin de hadicap dn partea organismelor financiare locale sau naționale?

Intrebarea nr. 4554 din data: 27-07-2015 pusa de Kavai Renata :
·  Buna ziua, As dori sa aflu cum putem intra in posesia ajutorului de inmormantare avand in vedere urmatoarea situatie: mama mea cu handicap gr.1 nu a beneficiat de pensie, doar de indemnizatia de handicap. Am inteles ca acest ajutor nu se aloca de catre Casa de Pensii din moment ce nu a beneficiat de pensie. Spuneti- mi va rog in cadrul Primariei la care ramura trebuie sa ma adresez si care sunt documentele necesare. Va multumesc!

Intrebarea nr. 4552 din data: 15-07-2015 pusa de ciure emilia :
·  Buna ziua! Domnule as vrea sa stiu de ce nu mai faceti contractarile pentru copii abandonati din orfelinate ? Sunt o gramada de case de tip familial care asteapta copii si CJArad tot amana . Oare si in acest domeniu exita o mafie ? Am fost si eu la timpul meu o beneficiara a sistemului de protectie a copilului. Ma intereseaza in mod deosebit mai ales decand am vazut la televizor cum copii sunt tratati si acuma in orfelinate . Doresc sa fac anunt si la ministerul muncii despre acesta amanare continua de a scoate bietii copii din acesta teroare . DATI DOMNILOR , COPII IN CASELE DE TIP FAMILIAL! Asteptati si deaici beneficii personale? sau ce se intampla?V-am lasat nr. dar nu vreau sa ma sunati , vreau sa va faceti treba. Eu nu am asociatie si nici ONG, sunt un simpu cetateam cu dizabilitati care a trecut prin toate umilintele sistemelor , nu urmaresc vreun beneficiu material decat beneficiul sentimental , ca am pus si eu o vorba buna pentru acei copii.

Intrebarea nr. 4476 din data: 26-01-2015 pusa de Cojocariu Laura-Magdalena :
·  Buna seara, Legat de conditiile de acordare a indemnizatiei de crestere a copilului m ar interesa anumite lamuriri.Sunt insarcinata in 30 de saptamani si urmeaza sa nasc la inceputul lunii aprilie.In cazul in care am realizat venituri doar in 3 luni din cele 12 luni anterioare nasterii copilului,pot beneficia de indemnizatia de crestere a copilului?Mentionez ca de la incetarea cim cu acordul partilor,nu am beneficiat de indemnizatie de somaj,nu sunt studenta si nici nu m am aflat in una din situatiile prezentate pe site. Multumesc anticipat pentru raspuns.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4600 din data: 25-11-2015 pusa de Purtan Paula :
·  Doresc sa stiu in ce data a luni se face pe card viramentul alocatiei copilului.Sper sa fie corect departamentul caruia ma adresez de nu va rog a ma indruma.Va multumesc anticipat.
Raspuns din data de 11-01-2016 :
Stimata doamna,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam raspunsul Directiei de Dezvoltare si Asistenta Comunitara, Serviciul Prestatii Sociale:
Pentru a obtine informatiile solicitate va rugam sa va adresati Agentiei Judetene pentru Plati si Inspectie Sociala Arad, str. Horia nr. 7, numar de telefon 0257 280157.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4571 din data: 18-09-2015 pusa de Mircea Hortensiu Tomuș :
·  Având în vedere că de câțiva ani, datorită unui diabet ce a evoluat am ajuns la dializă, pe care o realizez începând cu data de 12 iulie 2o14,întrebarea mea este dacă această stare a sănătății mele nu s încadrează într-un anumit sprijin de hadicap dn partea organismelor financiare locale sau naționale?
Raspuns din data de 09-11-2015 :
Stimate domn,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam raspunsul Directiei de Dezvoltare si Asitenta Comunitara:
Persoanele bolnave trebuie sa se adreseze Comisiei de evaluare a Persoanelor cu Handicap din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, privind incadrarea in grad de handicap, dat fiind faptul ca aceasta institutie a statului este abilitata sa le consilieze privind acest drept, nu primariile.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4554 din data: 27-07-2015 pusa de Kavai Renata :
·  Buna ziua, As dori sa aflu cum putem intra in posesia ajutorului de inmormantare avand in vedere urmatoarea situatie: mama mea cu handicap gr.1 nu a beneficiat de pensie, doar de indemnizatia de handicap. Am inteles ca acest ajutor nu se aloca de catre Casa de Pensii din moment ce nu a beneficiat de pensie. Spuneti- mi va rog in cadrul Primariei la care ramura trebuie sa ma adresez si care sunt documentele necesare. Va multumesc!
Raspuns din data de 20-08-2015 :
Stimata doamna,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra, va comunicam raspunsul Directiei de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad:
In conformitate cu prevederile Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificarile si completarile ulterioare, pot beneficia de ajutor de inmormantare doar persoanele care au beneficiat de ajutor social in baza legii sus mentionate. Avand in vedere ca mama petentei nu a beneficiat de ajutor social, avand indemnizatie de persoana cu handicap grav, cererea doamnei Kavai Renata nu poate fi solutionata in mod favorabil.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4552 din data: 15-07-2015 pusa de ciure emilia :
·  Buna ziua! Domnule as vrea sa stiu de ce nu mai faceti contractarile pentru copii abandonati din orfelinate ? Sunt o gramada de case de tip familial care asteapta copii si CJArad tot amana . Oare si in acest domeniu exita o mafie ? Am fost si eu la timpul meu o beneficiara a sistemului de protectie a copilului. Ma intereseaza in mod deosebit mai ales decand am vazut la televizor cum copii sunt tratati si acuma in orfelinate . Doresc sa fac anunt si la ministerul muncii despre acesta amanare continua de a scoate bietii copii din acesta teroare . DATI DOMNILOR , COPII IN CASELE DE TIP FAMILIAL! Asteptati si deaici beneficii personale? sau ce se intampla?V-am lasat nr. dar nu vreau sa ma sunati , vreau sa va faceti treba. Eu nu am asociatie si nici ONG, sunt un simpu cetateam cu dizabilitati care a trecut prin toate umilintele sistemelor , nu urmaresc vreun beneficiu material decat beneficiul sentimental , ca am pus si eu o vorba buna pentru acei copii.
Raspuns din data de 04-08-2015 :
Stimata doamna,
Ca urmare a petitiei dumnevoastra va aducem la cunostinta faptul ca aspectele sesizate sunt in competenta D.G.A.S.P.C. Arad, entitate aflata sub autoritatea Consiliului Judetean Arad.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4476 din data: 26-01-2015 pusa de Cojocariu Laura-Magdalena :
·  Buna seara, Legat de conditiile de acordare a indemnizatiei de crestere a copilului m ar interesa anumite lamuriri.Sunt insarcinata in 30 de saptamani si urmeaza sa nasc la inceputul lunii aprilie.In cazul in care am realizat venituri doar in 3 luni din cele 12 luni anterioare nasterii copilului,pot beneficia de indemnizatia de crestere a copilului?Mentionez ca de la incetarea cim cu acordul partilor,nu am beneficiat de indemnizatie de somaj,nu sunt studenta si nici nu m am aflat in una din situatiile prezentate pe site. Multumesc anticipat pentru raspuns.
Raspuns din data de 23-03-2015 :
Stimata doamna,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Prestatii Sociale din cadrul Directiei de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad:
Avand in vedere ca aveti domiciliul in localitatea Odvos, judetul Arad, va indrumam sa va adresati primariei in raza careia domiciliati, sau Agentiei Judetene pentru Plati si Inspectie Sociala Arad, str. Horia nr. 7, informatii suplimentare la nr. de telefon 0257 280157.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese

  "O zi cu Primarul"

 
Viceprimari
 
Bibarţ Călin
  Biografie
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese

Bognar Levente Grigorie
  Biografie
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese

  Arhiva Declaraţii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Rapoarte-Legea Transparenţei
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

 
Primărie
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Secretarul Municipiului
Direcția Venituri
Direcția Economică
Arhitect Șef
Direcția Patrimoniu
Direcția Tehnică
Direcția Comunicare
Direcția Achizții Publice, Administrativ
Instituții subordonate
Declaratii de avere / interese
 
Calendar evenimente
 
Noiembrie 2017



1
2
3
4
5
6
7
8
9
19


 
 
 
Certificări
 


 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved