Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Intrebari adresate Primarului -> Intrebari adresate Primarului

Întrebări
Intrebarea nr. 3543 din data: 22-02-2011 pusa de Șoimu Corina :
·  Buna ziua!! Sint studenta anul 2 la zi Fac.St. Economice UVVG! Am nascut in 09 noiembrie2010 si in 05 decembrie2010 am depus la sediul din Micalaca un dosar pentru alocatia de stat si un alt dosar pt indemnizatia crestere copil deci drept urmare ar trebui sa beneficiez lunar de 800 de lei din partea statului!!Dupa aproape 3 luni de zile dupa verificarea contului am sesizat ca am primit doar alocatia pt 2 luni de zile(400lei) in loc de 2400lei(alocatia+indemnizatia) pt 3 luni!Oare mai primesc indemnizatia?

Intrebarea nr. 3542 din data: 22-02-2011 pusa de OHLSCHLAGER ERHARDT :
·  Stimate domn/doamna, In zona Calea Romanilor sunt foarte multi caini comunitari periculosi. Solicit ridicarea acestora pentru siguranta cetatenilor din zona. Cu multumiri, OHLSCHLAGER ERHARDT

Intrebarea nr. 3541 din data: 21-02-2011 pusa de Vizenek Alexandru Razvan :
·  Domnule Primar,cu o luna in urma am facut o programare la starea civila pentru casatorie pentru data de 21 august 2011 ora 14:30(duminica),urmand ca apoi sa organizez intregul eveniment(biserica,sala petrecere,invitatii)tinand cont de aceasta data si ora.Astazi 21 februarie am fost contatcat telefonic de catre primaria arad si mi s-a comunicat anularea avenimentului.Eveniment foarte important pentru noi si familia noastra dar se vede ca deloc important pentru primaria Arad.Cum este posibil asa ceva domnule primar?

Intrebarea nr. 3540 din data: 21-02-2011 pusa de rus corina :
·  buna ziua as avea io o antrebare.as vrea sa ami depun acte pentu anl sunt maritata de 3 ani am 2 fetite si stam anpreuna cu soacra si suntem 9 persoane an 3 camere si o bucatarie la casa numai ca am rate la banca si sunt restanta am ceva sanse la anl?va multumesc

Intrebarea nr. 3533 din data: 14-02-2011 pusa de andrei andrei :
·  buna ziua as dori si eu sa stiu pentru a obtine o autorizatie tip PFA pentru manichiura la cat se ridica costul infintarii autorizatiei si unde sa ma adresez cu actele va multumesc



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3543 din data: 22-02-2011 pusa de Șoimu Corina :
·  Buna ziua!! Sint studenta anul 2 la zi Fac.St. Economice UVVG! Am nascut in 09 noiembrie2010 si in 05 decembrie2010 am depus la sediul din Micalaca un dosar pentru alocatia de stat si un alt dosar pt indemnizatia crestere copil deci drept urmare ar trebui sa beneficiez lunar de 800 de lei din partea statului!!Dupa aproape 3 luni de zile dupa verificarea contului am sesizat ca am primit doar alocatia pt 2 luni de zile(400lei) in loc de 2400lei(alocatia+indemnizatia) pt 3 luni!Oare mai primesc indemnizatia?
Raspuns din data de 21-03-2011 :
Stimata doamna,
Urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Plata indemnizatiei de crestere copil si alocatia de stat se efectueaza de catre Agentia Judeteana de Prestatii Sociale Arad, strada Gheorghe Lazar, nr.20, institutie la care va rugam sa va adresati.
Sus

Intrebarea nr. 3542 din data: 22-02-2011 pusa de OHLSCHLAGER ERHARDT :
·  Stimate domn/doamna, In zona Calea Romanilor sunt foarte multi caini comunitari periculosi. Solicit ridicarea acestora pentru siguranta cetatenilor din zona. Cu multumiri, OHLSCHLAGER ERHARDT
Raspuns din data de 11-03-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In cursul lunii martie operatorul specializat care presteaza serviciile de gestionare a cainilor fara stapan a efectuat la solicitarea Primariei Municipiului Arad actiuni de prindere a cainilor fara stapan in zona indicata, operatorul raportand prinderea si adapostirea, in cursul ultimei actiuni, a patru caini fara stapan.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3541 din data: 21-02-2011 pusa de Vizenek Alexandru Razvan :
·  Domnule Primar,cu o luna in urma am facut o programare la starea civila pentru casatorie pentru data de 21 august 2011 ora 14:30(duminica),urmand ca apoi sa organizez intregul eveniment(biserica,sala petrecere,invitatii)tinand cont de aceasta data si ora.Astazi 21 februarie am fost contatcat telefonic de catre primaria arad si mi s-a comunicat anularea avenimentului.Eveniment foarte important pentru noi si familia noastra dar se vede ca deloc important pentru primaria Arad.Cum este posibil asa ceva domnule primar?
Raspuns din data de 07-03-2011 :
Stimate domn,
Va rugam sa va prezentati la sediul Serviciului Stare Civila pentru clarificarea situatiei.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3540 din data: 21-02-2011 pusa de rus corina :
·  buna ziua as avea io o antrebare.as vrea sa ami depun acte pentu anl sunt maritata de 3 ani am 2 fetite si stam anpreuna cu soacra si suntem 9 persoane an 3 camere si o bucatarie la casa numai ca am rate la banca si sunt restanta am ceva sanse la anl?va multumesc
Raspuns din data de 09-03-2011 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoare:
Pentru a putea depune dosarul de locuinte ANL din municipiul Arad, trebuie sa va incadrati in criteriile de acces la astfel de locuinte,care sunt pe scurt urmatoarele:
- titularul cererii trebuie sa aiba varsta sub 35 de ani
- familia sa nu aiba o locuinta in proprietate sau sa ocupe o locuinta de stat in chirie si sa lucreze in municipiul Arad.
Daca va incadrati in aceste conditii puteti sa va depuneti dosarul la locuintele ANL in orice moment.
Actele necesare inscrierii le gasiti pe site-ul Primariei Municipiului Arad la sectiunea Acte necesare, Serviciul Fond Locativ.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3533 din data: 14-02-2011 pusa de andrei andrei :
·  buna ziua as dori si eu sa stiu pentru a obtine o autorizatie tip PFA pentru manichiura la cat se ridica costul infintarii autorizatiei si unde sa ma adresez cu actele va multumesc
Raspuns din data de 25-02-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru infiintarea unui PFA va rugam sa va adresati Oficiului Registrului Comertului Arad, aflat in Piata Spitalului (cladirea Raifeisen Bank).
Dupa infiintarea acesteia va trebui sa obtineti autorizatie de functionare si eventual (daca in salonul in care lucrati nu are nimeni orar de functionare) orar de functionare.
Costul autorizatiei de functionare este 204 lei si al orarului 204 lei (eliberarea).
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese

  "O zi cu Primarul"

 
Viceprimari
 
Ţiţirigă Cătălin
  Biografie
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese

Bognar Levente Grigorie
  Biografie
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese

  Arhiva Declaraţii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Rapoarte-Legea Transparenţei
  Documente pentru şedinţe
  D.D.A.C.
  Centrul Municipal de Cultură

 
Primărie
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Secretarul Municipiului
Direcția Venituri
Direcția Economică
Arhitect Șef
Direcția Patrimoniu
Direcția Tehnică
Direcția Comunicare
Direcția Achizții Publice, Administrativ
Instituții subordonate
Declaratii de avere / interese
 
Calendar evenimente
 
Mai 2015





1
2
3
4
5
6
7
8
9
22






 
 
 
Certificări
 


 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved