Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Intrebari adresate Primarului -> Intrebari adresate Primarului

Întrebări
Intrebarea nr. 3679 din data: 09-06-2011 pusa de cosmoiu alina :
·  Doresc sa primesc o finantare din fodurile europene nerambusabile sunt intreprinzator individual si vreau sa dezvolt afacerea, astfel voi crea o echipa de tineri absolventi in afacere mea si alte facilitati pentru arad si aradeni.

Intrebarea nr. 3677 din data: 06-06-2011 pusa de CHIS NICOLETA :
·  Buna ziua ,am si eu niste nelamuriri im ce priveste asigurarea locuintei ,am inteles ca pina in 15.07 trebuie sa ne asiguram locuintele,obligatoriu . Mamea mea locuieste singura ,etaj 7 la bloc, are o pensie nu foarte mare din care isi plateste toate darile ,ce ai mai ramine nu isi poate cumpara nici medicamente ( cazul acesta o au marea majoritatea de pensionari cu pensii mici ) . intreb : de unde sa achite ea aceea taxa obligatorie pentru asigurarea locuintei ?? Ce se intimpla cu aceeia care nu isi pot platii aceasta OBLIGATORIE asigurare de locuita ???

Intrebarea nr. 3670 din data: 27-05-2011 pusa de warga helmut :
·  In cadrul asociatiei de proprietari in cazul in care cheltuielile nu sunt verificabile printr-un cont bancar, comisia de cenzori nu are activitate(raport anual..cel putin?)liste de cheltuieli neverificate si semnate, unde si de cine se verifica situatia asociatiei, in cateva randuri am sesizat compartimentul responsabil al primariei si nu am primit nici un rezultat oficial = UNDE se tin banii, pe care ii administreaza asociatia caci un cont la banca nu este obligatoriu sa aiba, iar un control intern este imposibil de realizat. Solicit pentru aceasta un control riguros si competent din partea celor responsabili. Multumesc

Intrebarea nr. 3668 din data: 25-05-2011 pusa de ratiu ovidiu ioan :
·  buna ziua as avea si eu o antrebare ,eu cu sotia mea locuim an incinta fermei IAS mures din spate de la aeroport mai exact unde este statiunea de cercetare si crestere a bovinelo arad ,locuim ampreuna cu mama sotiei mele ,dansa locuieste aici de mai bine de 30 de ani ,a fost intrun timp si administratoare la fermja propriuzisa,si as vrea sa va antrebam cu toata stima daca locuintele ma rog locuinta an care locuim momentan antrun fina se vor putea cumpara sau ma rog ce se va antampla an viitorul apropiat deoarece daca aceasta locuinta ar fi poosibil sa o putem cumpara nu am avea nimika ampotriva.Va multumesc anticipar si sper ca ami veti raspunde an cel mai scurt timp

Intrebarea nr. 3664 din data: 23-05-2011 pusa de BOTA SIMONA NICOLETA :
·  Buna ziua, Doresc sa stiu daca si strada Aviatiei din Bujac,va intra in reparatie si eventual canalizare in anul 2011.Este imposibil de circulat pe aceasta strada. Multumesc anticipat pt.raspunsul dvs.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3679 din data: 09-06-2011 pusa de cosmoiu alina :
·  Doresc sa primesc o finantare din fodurile europene nerambusabile sunt intreprinzator individual si vreau sa dezvolt afacerea, astfel voi crea o echipa de tineri absolventi in afacere mea si alte facilitati pentru arad si aradeni.
Raspuns din data de 01-07-2011 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru a putea obtine o finantare din fonduri europene nerambursabile destinate intreprinzatorilor privati, in vederea dezvoltarii afacerii, va recomandam sa accesati site-urile de specialitate (www.fonduri-structurale.ro, www.finantare.ro s.a.) sau sa solicitati asistenta si consultanta de specialitate din partea Consiliului National al Intrepriderilor Private Mici si Mijlocii din Romania - Filiala Arad, Camerei de Comert si Industrie a Judetului Arad sau a unei alte organizatii neguvernamentale ce activeaza in acest domeniu. De asemenea, puteti apela la serviciile unei societati de consultanta specializata in realizarea dosarelor pentru obtinerea de fonduri europene nerambursabile.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3677 din data: 06-06-2011 pusa de CHIS NICOLETA :
·  Buna ziua ,am si eu niste nelamuriri im ce priveste asigurarea locuintei ,am inteles ca pina in 15.07 trebuie sa ne asiguram locuintele,obligatoriu . Mamea mea locuieste singura ,etaj 7 la bloc, are o pensie nu foarte mare din care isi plateste toate darile ,ce ai mai ramine nu isi poate cumpara nici medicamente ( cazul acesta o au marea majoritatea de pensionari cu pensii mici ) . intreb : de unde sa achite ea aceea taxa obligatorie pentru asigurarea locuintei ?? Ce se intimpla cu aceeia care nu isi pot platii aceasta OBLIGATORIE asigurare de locuita ???
Raspuns din data de 08-06-2011 :
Stimata doamna,
Termenul limita pana la care proprietarii de locuinte sunt nevoiti sa achizitioneze polita de asigurare obligatorie a fost prelungit pana la 15 iulie 2011.
Conform legislatiei in vigoare, toti posesorii de imobile cu destinatia de locuinta au OBLIGATIVITATEA de a avea incheiata o polita de asigurare a locuintei care sa acopere CEL PUTIN riscurile prevazute de legea 260/2008 adica: cutremur de pamant, alunecari de teren, inundatii de apa ca si calamitate naturala.
Suma asigurata MINIMA conform legii este de 20 EUR pentru locuintele de tip A - locuinte construite din materiale conventionale (structura de beton sau lemn pereti din piatra sau caramida arsa) sau 10 EUR pentru locuintele de tip B - locuinte construite din materiale neconventionale (ex: caramida nearsa).
Conform modificarilor aduse in DECEMBRIE 2010, prin legea nr.248, orice polita emisa de orice companie de asigurari care isi desfasoara activitatea legal este valabila si acoperitoare conform legii cu conditia sa asigure MINIM SUMELE SI RISCURILE mentionate mai sus!
SERVICIUL INFORMARE CETATENI
Sus

Intrebarea nr. 3670 din data: 27-05-2011 pusa de warga helmut :
·  In cadrul asociatiei de proprietari in cazul in care cheltuielile nu sunt verificabile printr-un cont bancar, comisia de cenzori nu are activitate(raport anual..cel putin?)liste de cheltuieli neverificate si semnate, unde si de cine se verifica situatia asociatiei, in cateva randuri am sesizat compartimentul responsabil al primariei si nu am primit nici un rezultat oficial = UNDE se tin banii, pe care ii administreaza asociatia caci un cont la banca nu este obligatoriu sa aiba, iar un control intern este imposibil de realizat. Solicit pentru aceasta un control riguros si competent din partea celor responsabili. Multumesc
Raspuns din data de 24-06-2011 :
Stimate domn,

Potrivit prevederilor alin. (2) al art. 4 din Legea nr. 230/2007 in cazul unei asociatii de proprietari “consecințele neluării măsurilor de organizare și funcționare cu privire la administrarea și gestiunea proprietății comune sunt în răspunderea juridică a tuturor proprietarilor sau a reprezentanților acestora, după caz”. Aceasta inseamna ca alegerea organelor de conducere si control ale asociatiei este responsabilitatea membrilor acesteia si nu a unei terte persoane.
In cazul in care asociatia de proprietari nu are un cont deschis la banca, banii incasati de la proprietari se pastreaza in casieria acesteia, de catre persoana care are atributia de casier si care poate fi administratorul asociatiei sau o alta persoana angajata in aceasta functie.
Pentru o verificare ampla a gestiunii financiare a asociatiei de proprietari va puteti adresa unui expert contabil.
Având în vedere faptul că ați mai transmis sesizări cu același obiect Primăriei Municipiului Arad, pe aceasta cale va aducem la cunostinta urmatoarele prevederi legale:
“ART. 10
(1) În cazul în care un petiționar adresează aceleiași autorități sau instituții publice mai multe petiții, sesizând aceeași problemă, acestea se vor conexa, petentul urmând să primească un singur răspuns care trebuie să facă referire la toate petițiile primite.
(2) Dacă după trimiterea răspunsului se primește o nouă petiție de la același petiționar ori de la o autoritate sau instituție publică greșit sesizată, cu același conținut, aceasta se clasează, la numărul inițial făcându-se mențiune despre faptul că s-a răspuns.”( ORDONANȚĂ Nr. 27 din 30 ianuarie 2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor)
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3668 din data: 25-05-2011 pusa de ratiu ovidiu ioan :
·  buna ziua as avea si eu o antrebare ,eu cu sotia mea locuim an incinta fermei IAS mures din spate de la aeroport mai exact unde este statiunea de cercetare si crestere a bovinelo arad ,locuim ampreuna cu mama sotiei mele ,dansa locuieste aici de mai bine de 30 de ani ,a fost intrun timp si administratoare la fermja propriuzisa,si as vrea sa va antrebam cu toata stima daca locuintele ma rog locuinta an care locuim momentan antrun fina se vor putea cumpara sau ma rog ce se va antampla an viitorul apropiat deoarece daca aceasta locuinta ar fi poosibil sa o putem cumpara nu am avea nimika ampotriva.Va multumesc anticipar si sper ca ami veti raspunde an cel mai scurt timp
Raspuns din data de 30-05-2011 :
Stimate domn,
Locuinta la care faceti dumneavoastra referire nu se afla in administrarea Primariei Municipiului Arad.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3664 din data: 23-05-2011 pusa de BOTA SIMONA NICOLETA :
·  Buna ziua, Doresc sa stiu daca si strada Aviatiei din Bujac,va intra in reparatie si eventual canalizare in anul 2011.Este imposibil de circulat pe aceasta strada. Multumesc anticipat pt.raspunsul dvs.
Raspuns din data de 28-06-2011 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Strada Aviatiei este cuprinsa in obiectivul de investitie"Extindere si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata din Municipiul Arad"obiectiv care este implementat de catre Consiliul Judetean Arad si Compania de Apa din fonduri structurale POS - Mediu. Lucrarile de reabilitare carosabil strada Aviatiei se vor executa dupa finalizarea lucrarilor de la obiectivul de investitie amintit mai sus.
Pentru mai multe informatii va solicitam sa va adresati Companiei de Apa Arad.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese

  "O zi cu Primarul"

 
Viceprimari
 
Bibarţ Călin
  Biografie
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese

Bognar Levente Grigorie
  Biografie
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese

  Arhiva Declaraţii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Rapoarte-Legea Transparenţei
  Documente pentru şedinţe
  D.D.A.C.
  Centrul Municipal de Cultură

 
Primărie
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Secretarul Municipiului
Direcția Venituri
Direcția Economică
Arhitect Șef
Direcția Patrimoniu
Direcția Tehnică
Direcția Comunicare
Direcția Achizții Publice, Administrativ
Instituții subordonate
Declaratii de avere / interese
 
Calendar evenimente
 
August 2016

1
2
3
4
5
6
7
8
9
25



 
 
 
Certificări
 


 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved