Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Intrebari adresate Primarului -> Intrebari adresate Primarului

Întrebări
Intrebarea nr. 3714 din data: 11-07-2011 pusa de Wisnovszky Adrian :
·  Stimate domnule Primar, pe data de 9 Iulie, 2011 s-a ținut un chef la cantina studențească de pe strada Poetului. Suntem obișniuți cu astfel de evenimente la care participăm vrând nevrând, fiindcă pe aceste călduri nici ei nici noi nu putem sta cu geamurile închise. Toate bune, dacă se respectă un anumit nivel sonor, și un interval orar decent.În acest caz nu a fost respectat nici, nici. La ora 3 am solicitat ajutorul poliției, care în loc să restabilească liniștea, m-a deranjat la domiciliu la ora 3:30! În opinia lor totul a fost în regulă fiindcă cheflii aveau autorizație de la primărie. Cheful a continuat nestingherit până la ora 5 dimineața. Întrebarea mea este: e posibil ca funcționarul de la primărie care a dat autorizația să nu fi cunoscut legea nr. 61/1991 (actualizata 2008 ) pentru sanctionarea faptelor de încãlcarea unor norme de convietuire socialã, a ordinii si linistii publice care prevede: Art. 2. - Constituie contraventie savarsirea oricareia dintre urmatoarele fapte, daca nu sunt comise in astfel de conditii incat, potrivit legii penale, sa fie considerate infractiuni: pct.29 - tulburarea linistii locatarilor intre orele 22,00-8,00, prin producerea de zgomote, larma sau prin folosirea oricarui aparat, obiect ori instrument muzical la intensitate mare in localurile sau in sediile persoanelor juridice situate in imobile cu destinatia de locuinte sau in imediata vecinatate a acestora. Art. 7. - (1) Contraventiile se constata de catre primar, imputernicitii acestuia, de catre ofiterii sau subofiterii de politie ori de catre ofiterii, maistrii militari, subofiterii sau militarii din jandarmerie, angajati pe baza de contract. Nu cunosc conținutul autorizației la care s-au referit domnii polițiști, este posibil ca acesta să nu contină intervalul orar și nivelul de zgomot admisibil? În opinia mea toți funcționarii implicați ar trebui reinstruiți referitor la conținutul legii de mai sus, ca pe viitor să evităm conflictele de acest gen. Cu stimă. ps. intervenția mea nu vizează sancționarea celor care în mod vădit nu și-au făcut datoria în mod corespunzător ci doar evitarea pe viitor a situațiilor similare.

Intrebarea nr. 3712 din data: 11-07-2011 pusa de RUS MARIOARA :
·   Cui trebuie sa ma adresez pentru a se repara aleile din curtea interioara a blocului? Mentionez ca aleile sunt pavate si s-au denivelat putand duce la accidente ale persoanelor in varsta sau a copiilor. Va multumesc.

Intrebarea nr. 3706 din data: 05-07-2011 pusa de mihai cristian :
·  buna .cand stropiti impotriva tantarilor?si daca se poate da o dispozitie de interzicere a sirenelor de politie si salvare dupa o anumita ora de ex 23-06 pt ca oricum nu este asa circulatie mare.va multumesc.

Intrebarea nr. 3701 din data: 01-07-2011 pusa de penelea lacrimioara :
·  buna ziua am dori sa stim daca se poate sa ne informati ca peste 2 ani eu anplinesc 35 de ani si am vrea sa stim daca eu depasesc varsta aceasta mai primesc anl sau se poate sal pun pe sotul meu an continuare pentu ca el este mai tanar ca mine cu 4 ani . stim ca deocamdata nu se fac anl . va multumim

Intrebarea nr. 3696 din data: 24-06-2011 pusa de warga helmut :
·  Cine raspunde la intrebarea nr:3670 ?



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3714 din data: 11-07-2011 pusa de Wisnovszky Adrian :
·  Stimate domnule Primar, pe data de 9 Iulie, 2011 s-a ținut un chef la cantina studențească de pe strada Poetului. Suntem obișniuți cu astfel de evenimente la care participăm vrând nevrând, fiindcă pe aceste călduri nici ei nici noi nu putem sta cu geamurile închise. Toate bune, dacă se respectă un anumit nivel sonor, și un interval orar decent.În acest caz nu a fost respectat nici, nici. La ora 3 am solicitat ajutorul poliției, care în loc să restabilească liniștea, m-a deranjat la domiciliu la ora 3:30! În opinia lor totul a fost în regulă fiindcă cheflii aveau autorizație de la primărie. Cheful a continuat nestingherit până la ora 5 dimineața. Întrebarea mea este: e posibil ca funcționarul de la primărie care a dat autorizația să nu fi cunoscut legea nr. 61/1991 (actualizata 2008 ) pentru sanctionarea faptelor de încãlcarea unor norme de convietuire socialã, a ordinii si linistii publice care prevede: Art. 2. - Constituie contraventie savarsirea oricareia dintre urmatoarele fapte, daca nu sunt comise in astfel de conditii incat, potrivit legii penale, sa fie considerate infractiuni: pct.29 - tulburarea linistii locatarilor intre orele 22,00-8,00, prin producerea de zgomote, larma sau prin folosirea oricarui aparat, obiect ori instrument muzical la intensitate mare in localurile sau in sediile persoanelor juridice situate in imobile cu destinatia de locuinte sau in imediata vecinatate a acestora. Art. 7. - (1) Contraventiile se constata de catre primar, imputernicitii acestuia, de catre ofiterii sau subofiterii de politie ori de catre ofiterii, maistrii militari, subofiterii sau militarii din jandarmerie, angajati pe baza de contract. Nu cunosc conținutul autorizației la care s-au referit domnii polițiști, este posibil ca acesta să nu contină intervalul orar și nivelul de zgomot admisibil? În opinia mea toți funcționarii implicați ar trebui reinstruiți referitor la conținutul legii de mai sus, ca pe viitor să evităm conflictele de acest gen. Cu stimă. ps. intervenția mea nu vizează sancționarea celor care în mod vădit nu și-au făcut datoria în mod corespunzător ci doar evitarea pe viitor a situațiilor similare.
Raspuns din data de 18-07-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Cantina situata pe strada Ursului nr. 2 apartine Universitatii Aurel Vlaicu Arad, institutie publica care nu are obligatia obtinerii autorizatiei de functionare sau a autorizatiei de alimentatie publica, conform Hotararii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 9/2011, motiv pentru care nici nu a solicitat acest lucru.
Nu stim ce tip de autorizatie au prezentat cei de la cantina la momentul controlului, motiv pentru care nu putem sa ne pronuntam asupra celor afirmate de politistii care s-au prezentat la domiciliul dumneavoastra.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3712 din data: 11-07-2011 pusa de RUS MARIOARA :
·   Cui trebuie sa ma adresez pentru a se repara aleile din curtea interioara a blocului? Mentionez ca aleile sunt pavate si s-au denivelat putand duce la accidente ale persoanelor in varsta sau a copiilor. Va multumesc.
Raspuns din data de 04-08-2011 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Lucrarile de reparare a trotuarelor situate in curtea interioara a blocurilor A11 - A10 -A7 - Aleea Saturn vor fi cuprinse in comanda de lucrari pe luna august 2011.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3706 din data: 05-07-2011 pusa de mihai cristian :
·  buna .cand stropiti impotriva tantarilor?si daca se poate da o dispozitie de interzicere a sirenelor de politie si salvare dupa o anumita ora de ex 23-06 pt ca oricum nu este asa circulatie mare.va multumesc.
Raspuns din data de 01-08-2011 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In anul 2011 au fost aplicate 4 tratamente chimice impotriva insectelor daunatoare, pe o suprafata de 300 ha, conform prevederilor contractuale, prin intermediul aviatiei utilitare. Astfel, primul tratament a fost aplicat in data de 28.04.2011, al doilea in data de 30.05.2011, al treilea in data de 27.06.2011 si al patrulea in data de 14.07.2011, intervalul orar de aplicare fiind cuprins intre orele 06.30 - 09.45.
In cursul lunii iulie se preconiza repetarea tratamentului chimic in intervalul 27 - 31.07.2011.
Stabilirea datei aplicarii acestor tratamente chimice aferente lunilor august si septembrie se vor afla ulterior.
Mentionam ca tratamentele chimice impotriva insectelor daunatoare se aplica numai in conditii meteorrologice favorabile (temperaturi sub 25 grade C, viteza vantului mai mica de 5 km/h, prognoza meteo favorabila, respectiv in perioada urmatoare aplicarii tratamentului chimic sa nu fie anuntate precipitatii.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3701 din data: 01-07-2011 pusa de penelea lacrimioara :
·  buna ziua am dori sa stim daca se poate sa ne informati ca peste 2 ani eu anplinesc 35 de ani si am vrea sa stim daca eu depasesc varsta aceasta mai primesc anl sau se poate sal pun pe sotul meu an continuare pentu ca el este mai tanar ca mine cu 4 ani . stim ca deocamdata nu se fac anl . va multumim
Raspuns din data de 01-08-2011 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Daca titularul unei cereri pentru o locuinta ANL implineste varsta de 35 ani, acesta poate cere, in scris, ca sotul/sotia sa devina titular al cererii, cu conditia ca noul titular sa indeplineasca cele trei conditii cadru prevazute in anexa nr. 11 a Hotararii nr. 962/27.09.2001, privind aprobarea Normelor Metodologice pentru punerea in aplicare a prevederilor Legii nr. 152/1998, si anume:
1. Titularul cererii de repartizare a unei locuinte pentru tineri, destinata inchirierii, trebuie sa fie major, in varsta de pana la 35 de ani de la data depunerii cererii, si sa poata primi repartitie pentru locuinta in cel mult 12 luni de la implinirea acestei varste.
2. Titularul cererii de locuinta si ceilalti membrii ai familiei acestuia - trebuie sa nu detina si sa nu fi detinut o alta locuinta in proprietate si/sau sa nu fie beneficiarul unei alte locuinte cu chirie, proprietate de stat, proprietate a unitatii administrativ teritoriale sau a unitatii in care isi desfasoara activitatea, in localitatea in care a solicitat locuinta.
2.Titularul cererii de locuinta trebuie sa isi desfasoare activitatea (sa aiba loc de munca) in localitatea in care sunt amplasate locuintele.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3696 din data: 24-06-2011 pusa de warga helmut :
·  Cine raspunde la intrebarea nr:3670 ?
Raspuns din data de 24-06-2011 :
Stimate domn,

Potrivit prevederilor alin. (2) al art. 4 din Legea nr. 230/2007 in cazul unei asociatii de proprietari “consecințele neluării măsurilor de organizare și funcționare cu privire la administrarea și gestiunea proprietății comune sunt în răspunderea juridică a tuturor proprietarilor sau a reprezentanților acestora, după caz”. Aceasta inseamna ca alegerea organelor de conducere si control ale asociatiei este responsabilitatea membrilor acesteia si nu a unei terte persoane.
In cazul in care asociatia de proprietari nu are un cont deschis la banca, banii incasati de la proprietari se pastreaza in casieria acesteia, de catre persoana care are atributia de casier si care poate fi administratorul asociatiei sau o alta persoana angajata in aceasta functie.
Pentru o verificare ampla a gestiunii financiare a asociatiei de proprietari va puteti adresa unui expert contabil.
Având în vedere faptul că ați mai transmis sesizări cu același obiect Primăriei Municipiului Arad, pe aceasta cale va aducem la cunostinta urmatoarele prevederi legale:
“ART. 10
(1) În cazul în care un petiționar adresează aceleiași autorități sau instituții publice mai multe petiții, sesizând aceeași problemă, acestea se vor conexa, petentul urmând să primească un singur răspuns care trebuie să facă referire la toate petițiile primite.
(2) Dacă după trimiterea răspunsului se primește o nouă petiție de la același petiționar ori de la o autoritate sau instituție publică greșit sesizată, cu același conținut, aceasta se clasează, la numărul inițial făcându-se mențiune despre faptul că s-a răspuns.”( ORDONANȚĂ Nr. 27 din 30 ianuarie 2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor)
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese

  "O zi cu Primarul"

 
Viceprimari
 
Bibarţ Călin
  Biografie
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese

Bognar Levente Grigorie
  Biografie
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese

  Arhiva Declaraţii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Rapoarte-Legea Transparenţei
  Documente pentru şedinţe
  D.D.A.C.
  Centrul Municipal de Cultură

 
Primărie
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Secretarul Municipiului
Direcția Venituri
Direcția Economică
Arhitect Șef
Direcția Patrimoniu
Direcția Tehnică
Direcția Comunicare
Direcția Achizții Publice, Administrativ
Instituții subordonate
Declaratii de avere / interese
 
Calendar evenimente
 
Februarie 2017



1
2
3
4
5
6
7
8
9
26




 
 
 
Certificări
 


 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved