Programul cu publicul
Actualizat: 14.10.2019
AUDIENŢE la:
Dl. Primar Călin Bibarţ |
Luni, începând cu orele: 12:00 |
Dl. Viceprimar Bognar Levente |
Miercuri, începând cu orele: 13:00 |
Dl. Viceprimar Ionel Bulbuc |
Marţi, începând cu orele: 10:00 |
Înscrierile în audienţă se fac: Luni, între orele 08:00-17:00 la camera 4;
Telefon: 0257 281850, int.307;
Persoana de contact: consilier Chiş Doina
Actele necesare pentru înscriere sunt:
- buletin identitate;
- acte doveditoare cu privire la obiectul audienţei;
- acte doveditoare cu privire la demersurile făcute anterior.
Înscrierile se fac pentru săptămâna în curs.
Numere de centrală 0257 281850, 0257 253985, 0257256749, 0257 270028, 0257 270032, 0257 270125
BIROUL RELAŢII MASS MEDIA
Telefon: 0257 281850, int. 136
Persoana de contact: Şef birou Ralu Cotrău
E-mail: birouldepresa@primariaarad.ro
LEGEA 544/2001 şi LEGEA 52/2003
LEGEA 544/2001
Telefon: 0257 281850, int.307;
Persoana de contact: - consilier - Directia Comunicare - Ioana Lerinţiu
E-mail: sesizari@primariaarad.ro
LEGEA 52/2003
Telefon: 281850, int.141;
Persoana de contact: Administrator public Claudia Macra
E-mail: cmacra@primariaarad.ro
SERVICIUL RELAŢII CU PUBLICUL (B-dul Revoluţiei nr.73 - Palatul Cenad);
Orar: Luni-Joi - între orele 08:00-18:00 şi Vineri - între orele 08:00-16:00;
Telefon: 0257 281850, int.316, 320; Telefon/fax: 004-0257-284744;
E-mail: registratura@primariaarad.ro
- funcţionează în Palatul Cenad, camera 5;
NOTĂ:
Pentru adresarea de sesizări, reclamaţii, vă rugăm să folosiţi formularul de contact destinat pentru acest lucru (Formularul de contact OnLine...), astfel adresa d-voastră va fi înregistrată şi i se va da curs. Folosirea în mod direct a acestei adrese de E-mail, pentru depunerea unor sesizări, reclamaţii, petiţii, etc. nu va fi luată în considerare dacă în conţinutul E-mail-ului nu se precizează exact datele de identificare ale adresantului (Nume, Prenume, Adresă, Telefon, etc.)
Punctele de lucru care funcţionează în cadrul serviciului sunt:
|
Telefon |
Registratura |
316 |
Urbanism, sistematizare |
317 |
Eliberare autorizatii acces trafic greu |
705 |
Servicii:
- informarea directă a persoanelor cu privire la domeniile de competenţă ale Primăriei Municipiului Arad;
- preluarea şi înregistrarea petiţiilor, sesizărilor, memoriilor şi reclamaţiilor de la petenţi, persoane fizice sau juridice; înregistrarea documentelor interne ale instituţiei;
- preluarea, verificarea, stabilirea taxelor şi înregistrarea documentaţiilor privind emiterea certificatelor de urbanism, a autorizaţiilor de construire/demolare; returnarea documentaţiilor incomplete sau care conţin documente neconforme către solicitanţi, în termenul legal, eliberarea către solicitanţi a certificatelor şi autorizaţiilor emise;
- asistarea petenţilor în completarea cererilor şi formularelor tip, îndrumarea acestora spre instituţiile abilitate în rezolvarea solicitărilor lor;
- predarea documentelor înregistrate către serviciile de specialitate ale Primăriei Municipiului Arad, care au competenţa de rezolvare, urmărirea soluţionării şi a redactării în termenul legal a răspunsurilor;
- expedierea corespondenţei Primăriei Municipiului Arad
- furnizare directă (verbal) a informaţiilor publice către persoanele interesate.
SERVICIUL DE INFORMARE PENTRU CETĂŢENI - Preluări sesizări telefonice
Telefon: 0800800777 - telverde;
0257 984 - telefonul cetăţeanului;
0257 281850, int.307.
E-mail: sesizari@primariaarad.ro
NOTĂ:
Pentru adresarea de sesizări, reclamaţii, vă rugăm să folosiţi formularul de contact destinat pentru acest lucru (Formularul de contact OnLine...), astfel adresa d-voastră va fi înregistrată şi i se va da curs. Folosirea în mod direct a acestei adrese de E-mail, pentru depunerea unor sesizări, reclamaţii, petiţii, etc. nu va fi luată în considerare dacă în conţinutul E-mail-ului nu se precizează exact datele de identificare ale adresantului (Nume, Prenume, Adresă, Telefon, etc.)
- Relaţii cu Asociaţiile de Proprietari:
Orar: Luni - Joi - între orele 8:00 - 12:30; 13:00 - 17:00; şi Vineri - între orele 8:00 - 14:00
Telefon: 0257 281850, int.305;
Persoana de contact: Şef serviciu Muntean Octavian
SERVICIUL TRANSPORT PUBLIC LOCAL, AUTORIZARE ACTIVITĂŢI ECONOMICE (B-dul Revoluţiei nr.73 - Palatul Cenad);
Program de lucru cu publicul:
Orar: Luni-Joi - între orele 08:00-18:00 şi Vineri - între orele 08:00-16:00;
Telefon: 0257 281850, int.314; Telefon/fax: 004-0257-284744;
Persoana de contact: Director executiv Liliana Florea
E-mail: lflorea@primariaarad.ro
- funcţionează în Palatul Cenad, camera 3;
SERVICIUL DE EVIDENŢĂ A PERSOANEI - In incinta centrului comercial Galleria Mall, din Calea Aurel Vlaicu nr. 225-235,
Program de lucru cu publicul în vederea eliberării actelor de identitate:
|
Primiri Acte |
Eliberări Acte |
LUNI |
08:30 - 16:30 |
08:30 - 16:30 |
MARŢI |
08:30 - 16:30 |
08:30 - 16:30 |
MIERCURI |
08:30 - 16:30 |
08:30 - 16:30 |
JOI |
08:30 - 18:30 |
08:30 - 18:30 |
VINERI |
08:30 - 13:00 |
08:30 - 16:30 |
Program de audienţe:
MARŢI |
11:00 - 13:00 |
JOI |
11:00 - 13:00 |
Program depunere cereri pentru comunicarea datelor cu caracter personal:
LUNI |
11:00 - 13:00 |
MIERCURI |
11:00 - 13:00 |
VINERI |
11:00 - 13:00 |
Comune arondate:
FELNAC, ŞAGU, LIVADA, ZIMANDU NOU, ŞOFRONEA, FÎNTÎNELE, FRUMUŞENI, ZĂDĂRENI
Persoane de contact: Şef serviciu - Hoţopan Gheorghe Florin,
Telefon: 0257 - 214474
Fax: 0257 - 338133
SERVICIUL STARE CIVILĂ
Luni-Joi - intre orele 08:00-12:30, 13:00-18:00*
Vineri - intre orele 08:00-16:00*;
La serviciul Stare Civila, pentru inregistrari decese programul in zilele nelucratoare este: Sâmbătă intre orele 9-12.
Serviciul functioneaza in Palatul Cenad si are constituite urmatoarele puncte de lucru:
|
Camera: |
Telefon: |
Arhiva Stare Civilă şi Decese : |
11 |
0257 281850, int.150 |
Căsătorii : |
10 |
0257 281850, int.139 |
Divorţuri : |
11 |
0257 281850, int.177 |
Naşteri : |
12 |
0257 281850, int.158 |
PROGRAMUL DE OFICIERE AL CĂSĂTORIILOR, se va desfăşura conform DISPOZIŢIEI nr.3018 din 01 octombrie 2019 după cum urmează: - vizualizaţi programul aici.
* Pentru transcrierea documentelor privind dobândirea cetăţeniei române programul cu publicul este diferit de cel publicat mai sus. Vă rugăm să folosiţi link-ul de mai jos pentru programări:
NOU !!!
PROGRAMĂRI ONLINE - Transcrieri documente privind dobândirea cetăţeniei române
Persoana de contact: - Şef serviciu Luminiţa Floarea,
Fax: 0257 - 250272
E-mail: starecivila@primariaarad.ro
DIRECŢIA VENITURI - str. Mucius Scaevola nr.11 (fostul sediu al Recons) din zona Piaţa Romană
Orar: Luni-Joi - între orele 08:00-18:00 şi Vineri - între orele 08:00-16:00;
Telefon: 0257 283312, 0257 283622
Fax: 0257 283611, 0257281049
E-mail: directiavenituri@primariaarad.ro
PROGRAM CASERII
Registrul Auto Roman - Program cu publicul:
Luni 8.00 - 16.00
Marti 8.00 - 16.00
Miercuri 8.00 - 16.00
Joi 8.00 - 18.00
Vineri 8.00 - 13.00
Galeria Mall - Program cu publicul:
Luni 8.00 - 16.00
Marti 8.00 - 16.00
Miercuri 8.00 - 16.00
Joi 8.00 - 18.00
Vineri 8.00 - 14.00
Punct de lucru Fortuna - Program cu publicul:
Luni - Joi 8.00 - 18.00
Vineri 8.00 - 16.00
Tribunal - Program cu publicul (programul Tribunalului):
Luni - Vineri 8.00 - 12.30
Palatul Cenad - Program cu publicul:
Luni-Joi 08:00-18:00 şi
Vineri 08:00-16:00;
Telefon: 0257 281850, int.125
Secretariat: Tel: 0040-257-283312, Fax 0040-257-283611;
Serviciul Impunere Persoane Fizice: interior: 118, sipf@primariaarad.ro;
Serviciul Impunere Persoane Juridice: Tel: 0040-257-214334, interior: 104, dvp.sipj@primariaarad.ro;
Serviciul Urmarire Venituri: Tel/Fax: 0040-257-281049, interioare: 105, 106, directiavenituri@primariaarad.ro;
Biroul Trezorerie (Casierie): interior: 107, dvptrezorerie@primariaarad.ro;
Biroul Control Venituri: Tel: 0040-257-283288, interior: 109, dvp.control@primariaarad.ro;
Biroul Contracte: interior: 112, marius.panda@primariaarad.ro;
Biroul Juridic-Contestatii: interior: 140, sjcdvp@primariaarad.ro;
Biroul e-Taxe: Tel: 0040-257-283622, interior: 117, epay@primariaarad.ro
SERVICIUL AUTORIZĂRI CONSTRUCŢII - cam.46 Program cu publicul (Consultanţă tehnică): Luni - Joi 8.00 - 10.00 , 16.00 - 17.00; Vineri 8.00 - 10.00; Telefon: 0257 281850, int. 148, 248;
SERVICIUL AGRICOL - Program cu publicul:
Luni - Joi 8.00 - 11.00 , 15.00 - 17.00;
Vineri 8.00 - 12.00 , 15.00 - 17.00;
Telefon: 0257 253007, int.186, 153;
E-mail: serviciulagricol@primariaarad.ro
SERVICIUL FOND LOCATIV - Program cu publicul:
Marti si Joi 8.00 - 12.00;
Telefon: 0257 281850, int. 172, 173,174,179;
SERVICIUL DATE URBANE ŞI SPAŢIALE, EVIDENŢĂ CONSTRUCŢII
Telefon: 0257 281850, Cadastru (Palatul Cenad) - int.155 - cam.8,
- int.128 - cam.9,
Evidenţă construcţii - int.290 - cam 44
Program cu publicul:
Luni-Joi - 08:00-12:30, 13:00-17:00;
Vineri - 08:00-14:00;
Persoana de contact: Şef serviciu Doina Gălăşel
E-mail: doina.galasel@primariaarad.ro
SERVICIUL EVIDENŢĂ ŞI ADMINISTRARE DOMENIUL PRIVAT - Program cu publicul:
Marti şi Joi
8.30 - 12.00, 14.00 - 16.30;
Telefon: 0257 281850, int. 145
Persoana de contact: Şef serviciu Linda Ocenic
E-mail: ocenic.linda@primariaarad.ro
S.C. Recons S.A. administreaza activitatile de parcare cu plata si ridicari vehicule. Pentru mai multe informatii va rugam sa accesati adresa:
http://www.reconsarad.ro
Eliberarea Abonamentelor de parcare, a cardurilor de parcare si incarcarea acestora, se va face la
- sediul din B-dul Iuliu Maniu nr. FN, ( cartier Micalaca ) langa depoul de tramvaie â tel: 0257-252100
- precum si la punctul de lucru din Cartier Aurel Vlaicu, Bloc Z 20/B, apt 34, parter (langa posta Vlaicu).
Program de lucru:
Luni - Vineri: 08.00 - 16.00
- Procesele verbale de sanctionare a contraventiilor se vor intocmi la sediului RECONS SA din Arad, B-dul Iuliu Maniu nr. FN, - tel: 0257-252100
Parcari rezidentiale: - tel: 0257 280097
Activitatea parcarilor de resedinta precum si emiterea legitimatiilor card pentru persoanele cu handicap si beneficiarii Legii 118/1990 se va desfasura la punctul de lucru situat in Arad, cartier Aurel Vlaicu Bloc Z 20/B, apt 34, parter, langa posta Vlaicu
Tel:
Informatii suplimentare la nr.:
- 0257 / 281378, 0257 / 281386 pentru sediul MicÄlaca,
- 0257 / 280097 pentru punctul de lucru situat in cartierul Aurel Vlaicu
Fax: 0257/281458
E-mail:
reconsarad@yahoo.com
rezidentiale@yahoo.com
SERVICIUL PROGRAME EUROPENE DE DEZVOLTARE
Telefon: 0257 281850, int.282;
Persoana de contact: - Şef serviciu Laura Bocancios
E-mail: lbocancios@primariaarad.ro
SERVICIUL RESURSE UMANE
Telefon: 0257 281850, int. 462,162;
Persoane de contact: Şef serviciu - Adriana Sobaru
E-mail: adrianasobaru@primariaarad.ro
POLIŢIA LOCALĂ ARAD
Telefonul cetăţeanului :
âą Apel de urgenţă: 0257-939
Program cu publicul:
Luni-Joi 8.00 - 17.00;
Vineri 8.00 - 14.00;
Sediul central:
âą B-dul Dragalina, Nr. 18
âą tel: 0357-445.937, 0357-445.938
âą fax: 0357-445.939
âą email: secretariat@politialocalaarad.ro
âą web: www.politialocalaarad.ro
Zone de Agrement administrate de S.C. Recons S.A.
Pentru
si
accesati link-ul alaturat: http://www.reconsarad.ro
|